تلاش شهردار محمدیه در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت :

اجرای سیاست‌های تشویقی برای فرزند‌آوری در شهرداری محمدیه

پیری، شهردار محمدیه با تاکید بر لزوم تغییرات باورها و انگاره‌های فرزندآوری در جامعه امروز ایران، از حمایت تمام قد شهرداری‌ محمدیه از کنشگران، تشکل‌های مردمی و فعالیت‌های حوزه فرزندآوری و جمعیت خبر داد.
تصویر اجرای سیاست‌های تشویقی برای فرزند‌آوری در شهرداری محمدیه

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ محمد پیری شهردار محمدیه، با اشاره به تاکید رهبر معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی در توجه به مسئله افزایش جمعیت و جلوگیری از پیری کشور، گفت:طبق فرمایشات رهبر انقلاب، مسئله فرزندآوری و مسئله نسل بسیار مهم است؛و نظر به وضعیت بحرانی جمعیت کشور و در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شده و شهرداری محمدیه در سیاست های تشویقی در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در نظر گرفته است.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی موانع فرهنگی باعث شده تا زوجین فرزندآوری خود را به تاخیر بیندازند.

وی اظهار داشت:شهرداری محمدیه بنا دارد تا تمام قد از کنشگران، تشکل‌های مردمی، فعالیت‌های حوزه فرزندآوری و جمعیت پشتیبانی برای عبور از موانع و مشکلات حمایت کند.
شهردار محمدیه خاطر نشان کرد:به کلیه کارکنان دائمی،پیمانی و شرکتی و نیروهای خدوم خدمات شهری و فضای سبز و نگهبانان محله که اقدام به فرزند آوری نمایند، مبلغ یکصد میلیون ریال وام تخصیص داده می شود.
وی عنوان کرد:امید که با سیاست های تشویقی شاهد افزایش جمعیت و جوانی جمعیت باشیم.
محمد پیری در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با مضمون: جوانی جمعیت؛ سهم من از جوانی جمعیت؛ دورهمی مادران باردار؛
تخفیفات ویژه برای والدین دارای سه فرزند در حوزه درآمد شهرداری؛
و طراحی و چاپ بنر در سطح شهر از موضوعاتی بود که مدیریت شهری به مناسبت روز ملی جمعیت در دستور کار قرار داد.

669329