نماینده مردم اردستان: با طرح تعطیلی شنبه‌ها مخالف بودم

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس با طرح تعطیلی شنبه‌ها مخالف بودم ولی این طرح در مجلس از نظر نمایندگان‌ رای آورد.
تصویر نماینده مردم اردستان: با طرح تعطیلی شنبه‌ها مخالف بودم

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، نماینده مردم اردستان اظهار کرد: مهم‌ترین قانونی که اخیرا در مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفت، طرح تعطیلی شنبه‌ها بود که به‌عنوان لایحه دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، برای اینکه چه روزی علاوه بر جمعه تعطیل شود مخالفان و موافقانی وجود داشت‌.

وی افزود: من به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه مخالف بودم ولی این طرح در مجلس از نظر نمایندگان‌ رای آورد اما باید به تایید شورای نگهبان هم برسد.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: با افزایش تعطیلی به صورت کلی، بنده موافق نبوده و نیستم ولی این یک لایحه از سوی دولت بود، معتقد بودم اگر قرار است تعطیلی افزایش یابد برای روز پنجشنبه باشد چرا که علاوه بر امورات اداری برخی رسم‌های مذهبی نیز در عصر پنجشنبه و شب جمعه اجرا می‌شود.

نماینده مردم اردستان در خصوص قانون افزایش سن بازنشستگی، تصریح کرد: در این خصوص در مجلس مخالف افزایش سن بازنشستگی بودم اما در مجلس رای آورد و به شورای نگهبان رفت که هنوز اخبار جدیدی از تایید شدن یا نشدن توسط شورای نگهبان ندارم.

وی با اشاره به قانون کاهش مدت خدمت سربازی، یادآور شد: کاهش مدت خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه به تایید شورای نگهبان رسیده و این قانون با هماهنگی نیروهای مسلح کشور است که اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

669160