اخبار منتخب استان‌ها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:

روانسر -کرمانشاه پر حادثه‌ترین محور

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا نیمه مرداد ۱۰۲ نفر در سوانح رانندگی محورهای استان جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال قبل ۹ درصد کاهش نشان می دهد.
بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران :

حال و روز ناخوش دومین بیمارستان تاریخی ایران

بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران واقع در محله قدیمی شریعتی کرمانشاه، حدود ۲۰۰ سال پیش توسط مسیونرهای آمریکایی ساخته شد.
مجموع این تحولات باعث شد که کشورهای غربی و خاصه آمریکا به این درک مشترک برسند که برخلاف انتظارات آنها محور مقاومت کاملا آماده مقابله نظامی با اقدامات آنهاست و تحریم‌های اقتصادی بر قابلیت‌های نظامی و انگیزه حلقه‌های این محور اثرگذاری دلخواه آنان را نداشته است.

شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور ۹ نفر از منتخبین مردم در فرمانداری کرمانشاه تحلیف شد و هیئت رئیسه سنی مشخص شد.
استاندار کرمان از پیش بیینی ایجاد 12 هزار شغل در کرمان با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک رسالت خبر داد.
مراسم گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد کشوری احیای امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد و در این مراسم از آمران به معروف و ناهیان از منکر در تجلیل به عمل آمد.
مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس به آغاز برداشت شالی بهاره اشاره کرد و با پیش‌بینی هزار و ۴۶۳ هکتار شالی تابستانه اعلام کرد در سال جاری 28 هزار تن شالی از این شهرستان برداشت خواهد شد.
امام جمعه شهرستان مریوان در گفت‌وگو با پرسون:

دشمن به دنبال تحریف اصل قیام امام حسین (ع) است

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: دشمن نمی‌خواهد که جوان مسلمان با اصل مکتب و نهضت عاشورا آشنا و عجین شود، دشمن به دنبال تحریف قیام امام حسین (ع) است، زیرا به خوبی می‌داند که درک واقعی جوانان از نهضت سیدالشهدا (ع) برایشان بسیار سخت و جبران ناپذیر خواهد بود

دکتر محمد بهمن، مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه:

بورس سبز می‌ماند؟

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه شرایط بازار سرمایه در حال بهتر شدن است، گفت: البته این بدان معنا نیست که همچون سال گذشته شاهد رشدهای غیرمنطقی باشیم.
استاندار آذربایجان‌غربی  از ابطال پرونده‌های راکد معادن استان خبر داد و گفت: برای جلوگیری از هدر رفت اموال بیت المال، ابطال پروانه فعالیت معادن راکد استان در دستور کار قرار می‌گیرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

«نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال» اجرا می‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای طرح ملی« نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال» در مراسم‌های سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) این استان در هفت شهرستان با مشارکت اعضای جوانان خبر داد.