نجات معجزه آسای دختر 14 ساله از حادثه تروریستی کرمان

دختر 14 ساله ای که در حادثه تروریستی، آخرین نفری بود که از اتوبوس پیاده شد و پس از آن انفجار اتفاق افتاد از مرگ جان سالم به در برد.
تصویر نجات معجزه آسای دختر 14 ساله از حادثه تروریستی کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان دو انفجار تروریستی روز چهارشنبه 13 دی‌ماه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دو عامل انتحاری که در دو ورودی مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد تعداد زیادی از زائران مرقد شهید سلیمانی به شهادت رسیده و تعداد زیادی مجروح شدند.

سمیرا علی‌آبادی چهارده ساله یکی از 284 مجروح این انفجار تروریستی است؛ این دختر کرمانی با بیان اینکه من آخرین نفری بودم که از اتوبوس پیاده شدم و پس از آن انفجار اتفاق افتاد، گفت: من و خاله‌ام با هم بودیم؛ پس از انفجار از شدت ترس تا میدان بیرم‌آباد را دویدیم.

این مصدوم انفجار تروریستی کرمان با بیان اینکه پس از اینکه به میدان رسیدم به پدرم زنگ زدم و پدرم مرا به بیمارستان رساند، گفت: ترکش به پایم اصابت کرده و باید پایم را عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از شهید سلیمانی و راه و هدف او دور کنند تا مردم دیگر به گلزار شهدا نروند و اشتیاق مردم نسبت به این راه کم شود، ادامه داد: من فقط برای زیارت حاج قاسم به گلزار شهدای کرمان رفته بودم.

این دختر 14 ساله کرمانی با بیان اینکه من حتی حاج قاسم را از نزدیک هم ندیده‌ام و فقط حاج قاسم را از تلویزیون دیده بودم، گفت: حاج قاسم را دوست دارم و باز هم به گلزار شهدا می‌روم.

منبع: تسنیم

575340