اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد: 18 مرکز معاینه فنی خودرو در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ مرکز مخصوص معاینه فنی خودروهای سبک است و چهار مرکز به معاینه فنی خودروهای سنگین اختصاص دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر لزوم فراگیر شدن واکسیناسیون علیه کرونا در استان یزد گفت: تمام دستگاه‌ها امکانات خود را برای اجرای سریعتر این طرح در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روند بستری‌ها و فوتی‌ها روزانه در استان بوشهر افزایش یافته است؛ گفت: فوتی‌های کرونایی اکنون روزانه به بیش از ۲۰ نفر رسیده و تنها در ۲۴ روز مرداد ۲۰۰ مورد فوتی ثبت شده است.
بالاخره دوره‌ی پنجم شوراهای شهر و روستا به پایان رسید و شورای ششم در میان امید و انتظار بیش از پیش مردم شهرها و روستاهای مختلف فعالیتش را آغاز کرد تا فصل تازه‌ای از فعالیتهای اجرایی شهرداران و دهیاران نیز در اقصی نقاط کشور آغاز شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اتمام ظرفیت تخت‌های مراکز درمانی قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دغدغه کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های این شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هم به اتمام رسیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آسیب کرو نا به هنرمندان این استان اعلام کرد: تعطیلی فعالیت‌های هنری سبب شد تا هنرمندان در ارتزاق خود مشکل داشته باشند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور:

روحیه حسینی و زینبی را باید در سنت امر به معروف و نهی از منکر عملی کنیم

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید در سنت امر به معروف و نهی از منکر روحیه حسینی و زینبی را عملی کنیم  زیرا با این کار این فریضه الهی و اسلامی بهتر و کاملتر پیش می رود.

دادستان کرمانشاه گفت: تعطیلی‌ها به منظور کنترل بیماری کرونا است و همه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه موظف به اجرای کامل آن هستند و کم‌‌کاری را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.
مرکز پیش‌بینی هوای استان اصفهان اعلام کرد به دلیل وزش باد و گرد و خاک کاهش دید و غبارآلودکی را در این شهر شاهد خواهیم بود.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان خبرداد:

نظارت جدی بر بازار استان هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از نظارت جدی بر بازار این استان خبر داد.