رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تاکید کرد:

لزوم تجلیل از نخبه های علمی قزوین /عملیات عمرانی میدان شهید حسن پور تسریع شود

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی برنامه های هفته فرهنگی قزوین و مناسب سازی فضاهای شهری متناسب با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس بر لزوم تجلیل و تقدیر مدیریت شهری از نخبه های علمی شهر قزوین تاکید شد.
تصویر لزوم تجلیل از نخبه های علمی قزوین /عملیات عمرانی میدان شهید حسن پور تسریع شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاسم الهیاری رئیس این کمیسیون در سخنانی ضمن تبریک به جهت افتخار آفرینی نخبه های علمی شهر قزوین از جمله کسب مدال طلای المپیاد نجوم توسط دانش آموز قزوینی و همچنین کسب دورتبه تک رقمی در کنکور امسال خواستار ارایه طرحی برای تقدیر و تجلیل شایسته از این عزیزان شد.
وی تاکید کرد: توجه به نخبگان و حمایتهای شایسته از آنها به عنوان یکی از عوامل مهم بازدارنده در مهاجرت آنان به کشورهای دیگر است ولذا باید در این حوزه بیش از پیش تلاش شود.
الهیاری همچنین خواستار تسریع در عملیات عمرانی شهید حسن پور و نصب المان این شهید بزرگوار تا هفته دفاع مقدس شد.
اللهیاری ضمن بررسی برنامه های هفته فرهنگی قزوین خواستار توجه ویژه به برگزاری همایش پیاده روی شد و گفت: باید این برنامه جزو برنامه های اصلی سازمان باشد ولذا تمهیدات لازم در مدیریت شهری برای هماهنگی اندیشه شود؛ همچنین در جلسه آتی کمیسیون این موضوع خواهیم پرداخت.

763841

سازمان آگهی های پرسون