فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اهدای۴۰۰۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه استان قزوین با همکاری بسیج و خیرین بیش از ۴۰۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می کند.
تصویر اهدای۴۰۰۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت ماه ربیع الاول و قبل از بازگشایی مدارس سپاه قزوین بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می کند و در سایر بخش های استان سپاه استان قزوین در مجموع بیش از ۴۰۰۰ بسته لوازم التحریر که هر بسته به ارزش ده میلیون ریال از تولیدات داخلی خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

وی افزود: سپاه استان قزوین با بازوی توانمند بسیج در صف اول خدمت بی منت به مردم ایستاده است و از خیرین محترم در خواست می شود همانند گذشته با اعتماد به سپاه در این جشن نیکوکاری شرکت کنند تا بتوانیم خدمات مستمر و بیشتری ارائه دهیم.
سردار آتانی تشریح کرد: اهدای لوازم التحریر به ولی نعمتان خویش را قبل از سال تحصیلی با شناسایی کامل جامعه هدف و کمک آموزش پرورش و پایگاه های بسیج انجام دادیم که با حفظ کرامت انسانی و بدون منت اهدا می شود و هیچ کس حق ندارد فیلم یا تصویری از ولی نعمتان منتشر کند.
فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: هیچ تصویری و خبری از ولی نعمتان نباید تهیه و منتشر شود و از همه کسانی که مال و آبروی خویش را به میدان آوردند تشکر می کنیم و از خیرین تقاضا داریم دست یاری خویش را از ما دریغ نکنند و در هر سطحی می توانند کمک کنند.
وی در پایان افزود: این رزمایش مومنانه با رمز یا محمد رسول الله(ص)، یا محمد رسول الله(ص), یا محمد رسول الله(ص) آغاز می شود.

753546

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون