اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در ۱۰ هزار متر از زمین های کشاورزی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر تخریب شدند.
در حالی که بیماری‌های دامی به تهدیدی برای دامداران نطنزی تبدیل شده است و آنان نیاز یه واکسیناسیون علیه این بیماری‌ها دارند، عدم حمایت دولت باعث نارضایتی‌هایی شده است.
هر سال در آستانه‌ ماه صفر شاهد انتشار روایتی در باب این ماه هستیم، اما باید بدانیم که اینگونه مطالب صحت نداشته و هیچگونه سندی هم ندارد، بنابراین نشر آن هم جایز نیست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

آفت مدیریت؛ سوء‌تدبیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یک مسئول اگر دقیق و برنامه ریز و با درایت نباشد، همه امور را دچار مشکل می‌کند چراکه آفت بسیاری از حکومت‌ها و مدیریت‌ها سوء تدبیر است
آب، حیاتی ترین موضوع آذربایجان شرقی است نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اجرای پروژه انتقال آب ارس به تبریز متوقف و باید در دولت جدید این اراده را ایجاد کنیم که به هر نحوی شده این پروژه حیاتی به اجرا در آید.
شهردار یزد در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

خط قرمزم؛ پاک دستی مدیران است/ضرورت بازگشت به فرهنگ غنی یزد

شهردار یزد پیرامون تغییر مدیران ابراز داشت: تاکنون بنده هرکجا مدیریت مجموعه ای را پذیرفتم تلاشم بر حفظ مدیران بوده و عمدتا در هر سازمانی از نیروهای آنجا استفاده شده مگر اینکه افرادی خط قرمز ما‌ را زیر پا گذاشته باشند و آن پاک‌دستی است .
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قوچان هشدار داد:

لزوم اخذ مجوزهای قانونی برای هرگونه حمل و نقل چوب

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قوچان از لزوم اخذ مجوزهای قانونی برای هرگونه حمل و نقل چوب در این شهرستان هشدار داد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

تعداد ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجاز کشف شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجاز طی 5 ماه نخست سال جاری کشف و شناسایی شده است.
رئیس اداره معادن و اکتشافات معدنی استان:

عزم جزم سازمان صمت گیلان برای احیای معدن زغال‌سنگ «سنگ‌رود»

رئیس اداره معادن و اکتشافات معدنی سازمان صمت گیلان از آغاز فاز اول عملیات اجرایی از سرگیری مجدد فعالیت مجتمع معدنی «سنگ‌رود» رودبار تا پایان شهریور خبر داد و گفت: برای احیای این معدن عزم جدی از سوی سازمان صمت وجود دارد.