پربازدیدها

جبهه اصلاحات ایران ضمن اداى احترام به همه‌ جانباختگان و آسیب‌دیدگان وقایع سال ۱۴۰۱ از هر جناح و سلیقه‌ای و با آرزوی تسلى و شکیبایی برای خانواده‌ها و بازماندگان آنها، تأکید کرد: تنها راه ممکن و کم هزینه برای عبور از بحران‌ها و بن بست‌های کنونی، اقدام سریع حاکمیت به اصلاح ساختارها، رویکردها و رفتارها از طریق عمل به راهکارهای ۱۵‌ گانه آقاى سید محمد خاتمى است.
المانیتور همزمان با سفر رئیس جمهور به نیویورک گزارش داد:

آیا تبادل زندانیان می‌تواند گشایشی جدیدی برای دیپلماسی ایجاد کند؟

ایالات متحده احتمالا از شرکای اروپایی خود می خواهد که به منظور گرفتن امتیازهای بیشتر از ایران، فشار بر این کشور به دلیل آنچه حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین می خواند را ادامه دهد. همزمان ممکن است تهدید به فعالسازی مکانیسم ماشه نیز بیش از پیش مطرح شود.
کوچ پزشکان عمومی و حتی متخصصان به مشاغل دیگر از جمله خدمات زیبایی و خرید و فروش املاک و بساز و بفروشی و... چند سالی است که به سرخط خبرهای جامعه پزشکی تبدیل شده است و کارشناسان، خالی شدن کشور از نیروی پزشکی را بحرانی جدی می‌دانند.
هشدار جدی مشاور رهبر انقلاب به کشور های منطقه:

ایران در مورد تمامیت ارضی خود کوتاه نخواهد آمد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف ندارد و کشورهای منطقه باید هوشیار باشند در دام نقشه‌های تنش زا، توطئه های شوم دشمنان نیفتند.
غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: طبیعتاً خبرگان رهبری برای مسائل عادی و روزمره جامعه، دستور کار قانونی بر عهده ندارند؛ گرچه دغدغه دارند چراکه منتخب مردم هستند و باید از جریان عموم مُطّلع باشند و با مردم همراهی و همنوایی نشان بدهند و اگر مردم مشکلاتی دارند، آن‌ها را بشنوند و این مشکلات را به مسئولان امر تذکر بدهند و پیگیری کنند. این نقش‌ها البته برای مجلس خبرگان، نقش‌های فرعی است. نقش اصلی این است که بر بقای شرایط در ولی‌فقیه نظارت کنند و اگر شرایط در ولی‌فقیه همچنان پایدار است، حمایت و برای مردم تبیین کنند و اگر هجمه‌ای به ولی‌فقیه می‌شود، در موضع سپر قرار بگیرند.
یک فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان با اشاره به این که بسیاری از کودکان هنگام جدا شدن از والدین مضطرب می‌شوند، گفت: برای آن‌ که بتوانید استرس و نگرانی شروع مدرسه فرزندان‌تان را کاهش دهید باید بـه سراغ روش تمرین و تکرار بروید؛ بطوری که تغییرات روزمره‌ای را که بعد از شروع سال تحصیلی در زندگی‌شان رخ می دهد، پیش از آن زمان کم‌کم ایجاد کنید تا خود را به آن‌ها عادت دهند.
در مستند زندگی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی مطرح شد:

روایت سه زن داشتن قرائتی و واکنش همسرش

همسر قرائتی می گئوید در تاکسی به قرائتی فحش می‌دادند و می‌گفتند ۳ زن دارد و در پاسداران خانه دارد
روز نخست اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز با حضور وزیر علوم در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: امسال حدود ۱۹۰ تروریست نیز دستگیر شده است که ۲۰ درصد آن در تهران اتفاق افتاده است. تروریست‌هایی که اختصاص به داعش ندارند و تروریست‌های نو پدید و مخلوق غربی‌ها هستند.