پربازدیدها

سخنگو و دبیر هیئت دولت در مراسم بهره برداری از پل ۱۵۶ متری شهید طیب با نشستن بر وسیله سنتی «گَرگَر» از رودخانه خروشان مارون عبور کرد.
در ماجرای ورود امام خمینی به ایران، مرحوم آیت الله سید عبدالحسین طیب از علمای بزرگ اصفهان و صاحب تفسیر گرانقدر «اطیب البیان» خاطره ای را برایم نقل کردند که به لحاظ اهمیت و ضبط و ثبت این خاطره در سفری مجدد به اصفهان محضر این عالم بزرگوار مشرف شدم و بیان خاطره را با صدای ایشان ضبط کردم.
با پایان یافتن مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، چهره هشت تیم برتر قاره کهن مشخص شد تا در رقابتی حساس در مرحله یک‌چهارم برای صعود به نیمه‌نهایی، مصاف‌هایی جذاب در انتظار فوتبال‌دوستان باشد.
روایتی از احسان شریفی « شهردار منطقه ۵ »:

ماجرای همسر شهید مدافع حرم، تبرکی حضرت آقا و خیر جوانمرد

شب عشق بازی عنوانی بود که با مسما به پنجمین پویش آزادی مادران زندانی داده شد و نمونه بارز آن جدا از کمک های بی منت خیرین و مردم همیشه دوست داشتنی برای نشاندن لبخندی بر لب فرزندان مادران زندانی، اتفاق عجیبی بود که حاضران در برج آزادی را حیرت زده کرد.
احمد مسجدجامعی در آغاز هفته کتاب:

کتابهای خوب را معرفی کنید

احمد مسجدجامعی در مراسم آغاز هفته کتاب در بنیاد نهج‌البلاغه با اشاره به تاریخ سی‌و‌یک‌ساله برگزاری هفته کتاب گفت: نخستین دوره هفته کتاب را سی‌و‌یک سال پیش همزمان با ایام تولد حضرت امیرالمومنین و با این مصرع حکیم ابوالقاسم فردوسی «که من شهر علمم علیم در است» آغاز کردیم.
رئیس‌جمهوری گفت: محور ارتباطات ما در همه دیدارها با سران اقتصادی کشورها در سفر به نیویورک توجه به ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب چهار هزار بهورز و پنج هزار کارشناس حوزه بهداشت و مجموعاً ۹ هزار نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارتخانه خبر داد و جذب این تعداد بهورز را کم‌سابقه اعلام کرد.
رئیس هیأت عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی با بیان اینکه آیین‌نامه جدید هیأت عالی نظارت به تأیید رهبری رسیده است، گفت: تعداد اعضا از ۱۵ نفر به ۲۴ نفر افزایش یافته است و رؤسای قوای سه‌گانه نیز به هیأت عالی نظارت پیوسته‌اند.
گزارشی از حواشی سفر رونالدو به تهران

یک استقبال و حواشی مجازی آن / هوادار را باید سرزنش کرد؟!

بین تمام هیاهو و همهمه هایی که نسبت به حضور «رونالدو»؛ فوتبالیست اصالتاً پرتغالی و کاپیتان «النصر» عربستان سعودی در ایران در فضای مجازی پر شد، نکته ای جالب اما جای تأمل، مکث و خوشبینی دارد. اینکه امروز به «هویت» و «عزت» ملّی مان حساس تر از قبل هستیم...
جبهه اصلاحات ایران ضمن اداى احترام به همه‌ جانباختگان و آسیب‌دیدگان وقایع سال ۱۴۰۱ از هر جناح و سلیقه‌ای و با آرزوی تسلى و شکیبایی برای خانواده‌ها و بازماندگان آنها، تأکید کرد: تنها راه ممکن و کم هزینه برای عبور از بحران‌ها و بن بست‌های کنونی، اقدام سریع حاکمیت به اصلاح ساختارها، رویکردها و رفتارها از طریق عمل به راهکارهای ۱۵‌ گانه آقاى سید محمد خاتمى است.