معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

مرگ ۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ‌۹ مورد بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰۷ مورد مرگ کرونایی در استان به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان همدان به خبرنگاران اظهار کرد: همه شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد مرگ‌جدید به دلیل کرونا در استان همدان به ثبت رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان ۵ هزار و ۲۳۵ مورد بیمار کرونایی داشته ایم.

کرمی با اشاره به اینکه ۸۰ مورد جدید بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۷۰۷ مورد مرگ کرونایی در استان داشته ایم.

وی در خصوص آمار ابتلای شهرستان های استان به کرونا تصریح کرد: شهرستان اسدآباد ۱۲۳ مورد، تویسرکان ۲۸۶ مورد، فامنین ۷۹مورد، کبودرآهنگ ۳۴۰ مورد، بهار۳۳۲، نهاوند ۵۴۱ ، ملایر یک هزار نفر و همدان ۲ هزار و ۱۱۶ مورد بیمار کرونایی از ابتدا تاکنون داشته است.

کرمی با اشاره به اینکه ۱۵۴ مورد بیمار نیز از خارج از استان پذیرا شده ایم بیان کرد: تعداد بیماران سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۲ مورد از استان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد بیمار کرونایی در آی سی یو پذیرش شده که حال ۳۸ نفر آنها وخیم است.

کرمی در پایان تاکید کرد: عدم حضور هم استان ها در اجتماعات می تواند روند افزایش این بیماری را کند کند.

208110

مطالب مرتبط