پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: قرارداد خرید بیش از ۹۰ میلیون واکسن کرونا در کشور بسته شده، سهمی که از کوواکس گرفتیم چیزی حدود ۲۱ میلیون، قراردادهای اسپوتنیک وی روسیه ۶۰ میلیون و چین بیش از ۱۰ میلیون دوز بوده و دوزهایی نیز از قبل تحویل گرفته شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۳۴ بیمار در شبانه روز گذشته

طبق اعلام وزارت بهداشت با فوت ۴۳۴ بیمار دیگر، مجموع جان‌باختگان کرونا در کشور به ۷۰ هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آسیب پذیری در مرزهای شرقی از جهت ورود ویروس کرونای هندی وجود دارد گفت که وزارت بهداشت باید فکر اساسی برای استان های شرقی کشور به خصوص استان سیستان و بلوچستان کرده و ترددها را کنترل کند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید. پنج هزار و ۲۴۴ بیمار بدحال نیز در آی سی یو بستری هستند.
مدیر آزمایشگاه توسعه دولت الکترونیک از پیشنهاد راه‌اندازی سامانه مدیریت توزیع و تزریق واکسن کرونا به وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: باید از بروز خطاها عملکردی نظیر کمبود واکسن، ورود واکسن به بازار سیاه، واکسیناسیون افراد فاقد اولویت هستند جلوگیری کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۳۷۴ فوتی و ۱۸۲۳۰ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۴۴ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۲۱۴ نفر رسیده و مرگ سه میلیون و ۷۱ هزار و ۷۹۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۳۸۸ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.