اسد آباد زرد رنگ شد!

در ستاد کرونا اعلام شد: دید و بازدید‌های عیدانه و سفرهای نوروزی به این شهرستان رنگ کرونایی اسدآباد را به زرد تغییر داد.
تصویر اسد آباد زرد رنگ شد!

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، کتابی فرماندار اسدآباد با هشدار به کسانی که دستورالعمل‌های کرونایی را نادیده می گیرند، اظهار کرد: متاسفانه با فرا رسیدن عید نوروز شاهد افزایش دورهمی‌ها و دید و بازدید‌های عیدانه بودیم که ورود پلاک‌های غیر بومی در ایام تعطیلات به این وضعیت دامن زد.

وی خواستار تشدید نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌های کرونایی و برخورد با تهدید کنندکان سلامت عمومی شد و افزود: پلاک‌های غیر بومی باید هر چه زودتر شهرستان را ترک کنند و در غیر اینصورت جریمه یک میلیون تومانی در انتظار آن‌ها است و بوستان‌های شهرستان بر روی مسافران بسته شوند.

کتابی همچنین از اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ تا چهار صبح برای تردد خودرو‌ها و همچنین فعالیت بازار تا ساعت ۲۱ هر شب و برخورد با برگزارکنندگان اجتماعات عزا و عروسی خبر داد و گفت: نماز جمعه اسدآباد هم با ۵۰ درصد ظرفیت داخل مسجد و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.


فرماندار شهرستان اسدآباد تاکید کرد: شرایط اسدآباد شکننده است و اگر رعایت نشود ممکن است شرایط رنگ بندی ما هم قرمز شود.


لازم به یادآوری است که دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم از افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در فروردین امسال در مقایسه با اسفندماه سال گذشته خبر داد. در گزارش این دانشکده آمده است فروردین امسال ۱۳ مورد بستری مشکوک کرونایی وجود دارد که دو مورد آن‌ها مثبت بود و یک مورد هم فوت بیمار را در پی داشته است.

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان است. شهر اسدآباد مرکز این شهرستان است. این شهرستان دارای دو شهر به نام‌های اسدآباد و آجین است.

279599

مطالب مرتبط