با افزایش بستری بیماران مشکوک به کرونا؛

یزد به استقبال پیک چهارم کرونا می رود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در یزد نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.
تصویر یزد به استقبال پیک چهارم کرونا می رود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سلمانی گفت: امروز بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش ۲۸ نفری نسبت به روز گذشته، به ۲۱۷ تن رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۵۰ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند .

وی افزود: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر صعودی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

سلمانی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، برپایی هر گونه دور همی و تجمع در روز طبیعت در تفرجگاهها، بوستانها و فضای سبز های سراسر استان اکیدا ممنوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته، همشهریان بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و برگزاری دورهمی ها به خصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

279582