پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۱۱۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور، گفت: همچنین متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ تن از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

دانشمندان دانشگاه استنفورد آمریکا «دستورالعمل» دو واکسن فایزر و مدرنا را از شیشه‌های دور ریخته شده واکسن و آن چه در آن باقی مانده بود درآوردند و در پایگاه اینترنتی «گیت‌هاب» (Github) منتشر کردند.
در ستاد کرونا اعلام شد: دید و بازدید‌های عیدانه و سفرهای نوروزی به این شهرستان رنگ کرونایی اسدآباد را به زرد تغییر داد.
با افزایش بستری بیماران مشکوک به کرونا؛

یزد به استقبال پیک چهارم کرونا می رود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در یزد نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۹۶ فوتی و ۱۰۳۳۰ مبتلای جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۵۰ دوز واکسن کرونا از امروز به بیماران دیالیز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تزریق خواهد شد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۱ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۴۷۸ نفر رسیده است.
کرونا ویروس انگلیسی هنوز در اخبار روز قرار دارد که کرونای نوع جدید در جمهوری چک هم مشاهده شد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۸۹ بیمار کووید ۱۹ در یک شبانه روز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

استاندار مرکزی گفت: آمار فوتی‌بیماران کرونایی در هفته نخست فروردین ماه جاری نسبت به آخرین هفته اسفندماه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش دارد اما این مهم به معنای پایان کرونا نیست و پروتکل‌های بهداشتی باید با جدیت رعایت شود.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۸۵ بیمار کووید۱۹ در یک شبانه روز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.