پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۱۱ بیمار در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۱۱۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

هفته‌نامه اکونومیست در مقاله اصلی این هفته خود به مساله همه‌گیری کرونا و لزوم توجه کشورهای جهان به واکسیناسیون برای جلوگیری از ایجاد سویه‌های جدید کرونا پرداخته است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۲۷ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۴ هزار و ۵۱۶ نفر رسید.
با وجود کاهش قابل ملاحظه موارد بستری بیماران کرونایی در روز‌های پایانی اردیبهشت و خرداد ماه اما چند روزی است ‌موارد سرپایی و بستری در بسیاری از شهرها مجدداً شیب افزایشی یافته است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

کرونا ۱۲۵ قربانی دیگر گرفت

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۳۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۳۷ بیمار در شبانه روز گذشته

با فوت ۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۸۴ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در قضیه کرونا هیچ مطلبی وجود نداشت که بدون اتکا به مردم حل شود. داروهایی را ساختیم که این داروها در دنیا هنوز هم جزو کمیاب‌ترین‌ها هستند.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۱۴۲ فوتی و ۱۲۷۱۷ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۱۴۰ بیمار در یک روز

با فوت ۱۴۰ نفر در یک روز جموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

سویه دلتای ویروس کرونا با سرعت در حال درنوردیدن کشورها است؛ حتی کشورهایی که واکسیناسیون مقبولی داشته‌اند، نتوانسته‌اند این ویروس را که بسیار مسری‌تر و کشنده‌تر است، مهار کنند. الجزیره در گزارشی می‌نویسد: مقامات چند کشور، از بنگلادش و اندونزی تا استرالیا و رژیم اسرائیل گرفته، در تلاشند تا سویه دلتای ویروس کرونا را که بسیار مسری است، مهار کنند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۱۳۴ بیمار در شبانه روز گذشته جان باختند

براساس اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۸۴۵ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

112 فوتی و 11059 مبتلا در شبانه روز گذشته

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته با فوت ۱۱۲ بیمار مجموع جان باختگان کرونا در کشور به ۸۳ هزار و ۳۲۹ نفر رسید.

کاهش میزان مرگ‌ و میر مهم‌ترین کارکرد همه واکسن‌هایی است که تاکنون علیه کرونا تولید شده و اکنون واکسیناسیون نیز تنها راهی است که می‌تواند به کمک علم پزشکی ایمنی نسبی برای جامعه ایجاد کند پس بهترین واکسن، در دسترس‌ترین نوع آن است.
محققان گزارش دادند، التهاب جدی مغز و اختلال در مدار مغز افرادی که در اثر کووید ۱۹ جان می‌بازند دیده می‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد پس از ابتلا به بیماری تغییرات چشمگیری در مغز بیماران دچار کرونا رخ می‌دهد.
تزریق واکسن کرونا یا عدم تزریق آن از اصلی‌ترین دغدغه‌های مبتلایان به سرطان است و این بیماران باید بدانند که صرف نظر از هر نوع درمان، می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متأسفانه آمار هفته گذشته در تعداد بیماران سرپایی مثبت افزایش 19 درصدی را نشان می دهد، گفت: وضعیت قرمز کرونایی در نوار جنوبی کشور همچنان در حال گسترش است و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر با افزایش جدی تعداد بیماران بستری مثبت مواجه هستند.