تازه‌ترین عناوین

محدودیت دامنه نوسان سهام شرکت‌ها در بورس و فرابورس از هفت ماه گذشته همچنان ادامه دارد و اکنون که ریسک ها سیاسی از میان رفتن و تعادل به بازار سرمایه بازگشته است، سرمایه‌گذاران خواستار حذف آن از سوی رئیس جدید سازمان بورس هستند.
سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری اخیر شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در بیت‌کوین (BTC)، به بهبود احساسات بازار منجر شده است. در پی این موضوع، قیمت بیت‌کوین از سد مقاومت مهم ۶۰ هزار دلار عبور کرده و در آستانه یک جهش قیمتی بزرگ قرار دارد.
توضیحات معاون سازمان حج و زیارت؛

چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟

درحالی که حدود ۶ میلیون نفر در نوبت اعزام عمره هستند، معاون سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به توان و ظرفیت هواپیمایی که از طرف عربستان مجوز گرفته است و همچنین شرایط هتل‌های مدینه، امسال حدود ۱۷۰ هزار نفر به عمره اعزام می‌شوند.
برای اولین بار در شمال غرب کشور؛

جشنواره‌ کشتی آینده سازان در تبریز برگزار شد

رقابت‌های کشتی جشنواره آینده سازان با حضور بیش از ۶۰۰ کشتی گیر خردسال و نونهال، به مدت ۳ روز و به همت شهرداری منطقه ۴ و با همکاری سازمان ورزش شهرداری و هیئت کشتی استان آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد.
رئیس اداره حریم راه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ساخت وسازهای غیر مجاز در حریم جاده‌های استان آذربایجان شرقی تخریب شد

رئیس اداره حریم راه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از تخریب ۱۰۳ مورد تجاوز به حریم جاده‌های استان در پنج ماه گذشته خبر داد.
محمدحسین مهدویان تاکید کرد که تجربه‌ای که در این یکی دو سالن نمایش دهنده فیلم داشتیم، تجربه خوبی بود. امیدوارم پایان‌بندی فصل سوم زخم کاری را دوست داشته باشید و منتظر فصل چهارم بمانید.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتور تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی را از خود در تیمش به نمایش بگذارد و آمار ضعیفی را در بازی های خانگی این تیم ثبت کرده است.
سازمان آگهی های پرسون