اولین مصاحبه محمدرضا گلزار درباره شایعات ازدواج و عمل زیبایی‌اش

محمدرضا گلزار پس از ازدواجش نخستین مصاحبه را انجام داد و ناگفته های بسیار جالبی از شایعات به‌وجود آمده درباره ازدواج و عمل زیبایی اش را بیان کرد.
تصویر اولین مصاحبه محمدرضا گلزار درباره شایعات ازدواج و عمل زیبایی‌اش

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا گلزار در اولین مصاحبه خود پس از ازدواجش ناگفته هایی را درباره حواشی زندگی شخصی‌اش عنوان نمود. بخش هایی از مصاحبه جدید رضا گلزار در فضای مجازی وایرال شد و صحبت های او درباره همسر، ازدواج و سبک زندگیش مورد توجه قرار گرفت.

رضا گلزار مجری پانتولیگ در یک مصاحبه جدید درباره حواشی زندگی شخصی‌اش، شایعه جراحی زیبایی صورتش و دست‌پخت همسرش چنین گفت:

نوشیدنی مورد علاقه من قهوه است و یه زمانی روزی چهار یا پنج تا قهوه می خوردم ولی الان دو تا بیشتر نمیخورم و بیشتر غذای خونگی میخورم و فست فود خیلی کم می خورم و به خاطر سبک زندگیم کربوهیدرات و قند رو به حداقل رسوندم و همیشه ورزش می کنم.

من سالهاست که ازخانواده جدا شده بودم و خیلی غذا درست کردن بلد نیستم ولی دستپخت خانمم محشره و دستپخت مادرم هم همینطور.

خنده دارترین چیزی که در مورد خودم شنیدم اینه که آقای گلزار واقعا ازدواج کردید؟ بله من واقعا ازدواج کردم و یه چیز دیگه اینکه یه آقای دکتر اومده بودن می گفتن گونه و چونه و فکش رو تزریق کرده و...

در واکنش به این مورد مجری اشاره به انتشار عکس‌های قدیمی گلزار داشته و میگوید:

تو عکس های قدیمیت رو زیاد میزاری و خدا جراحیت کرده

گلزار در ادامه گفت:

من شب ها باورت نمیشه 12 و نیم می خوابم و شش و نیم بیدارم. فضای مجازی باعث میشه یه فشار روانی روی آدم ها ایجاد بشه چون اکثرا آدم ها از نقاط قوت و شرایط خوب زندگیشون پست و استوری میزارن و بقیه خودشون رو با اون ها مقایسه می کنند.

مصاحبه محمدرضا گلزار در روبیکا

ازدواج گلزار و همسرش آیسان آقاخانی

رضا گلزار و آیسان آقا خانی همسر او در خرداد ماه 1402ازدواج کردند، آقای بازیگر در خرداد ماه 1402 با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد، مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد.

پس از اینکه رضا گلزر، ازدواج خود را فاش کرد، وضعیت غریب طرفداران او بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت. همسر رضا گلزار، آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است و رضا گلزار هیچ عکسی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.

منبع: نمناک

764459

سازمان آگهی های پرسون