دلایل رونالدو برای مربی نشدن چیست؟

کریستیانو رونالدو در گفتگو با ریو فردیناند، از دلایلش برای مربی نشدن و برنامه‌هایی که برای دوران بازنشستگی دارد صحبت کرد.
تصویر دلایل رونالدو برای مربی نشدن چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو، ستاره افسانه‌ای فوتبال جهان، در مورد ورود به دنیای مربیگری فوتبال پس از بازنشستگی صحبت کرد و قاطعانه اعلام کرد که این مسیر برای او جذابیتی ندارد. رونالدو که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ رئال مادرید و منچستریونایتد را دارد، می‌گوید به دلیل نداشتن اشتیاق و علاقه به این نسل، مربیگری برای او دشوار خواهد بود.

این ستاره پرتغالی که در ماه فوریه ۴۰ ساله می‌شود و به‌تازگی ۹۰۰مین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثبت رسانده، در مصاحبه‌ای با ریو فردیناند، هم‌تیمی سابقش، در کانال یوتیوب گفت: «مربی شدن برای من سخت خواهد بود، چون اشتیاقی به این نسل ندارم. به ویژه در فوتبال، آن‌ها به توصیه‌های ما گوش نمی‌دهند و از تجربه‌های ما مشاوره نمی‌گیرند. آن‌ها فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و به جای مشورت، به تیک‌تاک و اینستاگرام تکیه می‌کنند.»

رونالدو همچنین اشاره کرد که پس از پایان دوران بازی، اولویت‌های دیگری برای زندگی دارد و قصد دارد بیشتر تمرکزش را روی دنیای تجارت بگذارد. او اضافه کرد: «فصل جدیدی از زندگی من شروع می‌شود که بیشتر بر جنبه‌های تجاری تمرکز دارد و برای من هیجان‌انگیز خواهد بود. این یک چالش جدید است و من قصد دارم به حوزه‌هایی وارد شوم که تجربه زیادی در آن‌ها ندارم.»

رونالدو که همچنان به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می‌شود، برنامه‌ای برای بازنشستگی زودهنگام ندارد و با رویای بازی در کنار پسرش، کریستیانو جونیور ۱۴ ساله، همچنان به حضور در میادین ادامه خواهد داد.

منبع: خبرورزشی

764473

سازمان آگهی های پرسون