تازه‌ترین عناوین

قبل از کشف انسولین و همچنین داروهای ضد دیابت رایج، بیماران دیابتی با گیاهان دارویی و درمانهای سنتی معالجه می شدند. تاکنون تاثیر مثبت بیش از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کاهش میزان گلوکز خون و یا کاهش عوارض ناشی از آن شناخته شده است.
دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه نسبت به خطر وقوع یک فاجعه انسانی واقعی در این باریکه با توجه به ادامه جنگ و افزایش شمار آوارگان هشدار داد.

با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خانواده در شکل‌گیری شخصیت و تربیت فرزندان از جنبه های گوناگون ،   برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای والدین در  مدارس و محیط‌های آموزشی و تربیتی یک ضرورت اساسی است .
شیلا شرفیلس-مک کورمیک، نماینده دموکرات ، روز شنبه ادعاهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد مهاجران هائیتی در اسپرینگفیلد، اوهایو را محکوم کرد و هشدار داد که لفاظی های وی می تواند منجر به خشونت علیه مهاجران شود.

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی با تداوم درخشش مهاجم نروژی‌ این تیم، برابر برنتفورد به پیروزی رسید و لیورپول در خانه برابر ناتینگهام‌فارست شکست خورد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

مدارس آذربایجان شرقی در سطح عالی هستند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با مشارکت اولیا و دانش آموزان و معلمان اول مهر آبادی را شاهد خواهیم بود.
داروهای رایج بدون نسخه و تجویزی، عوارض جانبی خفیفی ایجاد می‌کنند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند، با این حال، در موارد نادر، مگر فردی به اجزای خاصی از دارو حساسیت داشته باشد، یا با الکل و سایر مواد مخدر مخلوط شده باشد، می تواند خطرناک باشد.
معاون شورای امنیت روسیه تاکید کرد که هیچ کس به دنبال جنگ هسته‌ای نیست، اما مسکو در صورت تمام شدن صبرش، می‌تواند از سلاح هسته‌ای استفاده کند.

آقای دکتر پزشکیان! ممکن است رقبای شما به کارهایی دست زنند، که راه را بر شما مسدود کند. به یاد داشته باشید که وعده های شما در حل مسائل و مصائب خیلی صریح بود. از رفع فیلترینگ به گونه ای قاطعانه سخن گفتید که انتظار همه را بر انگیخت. اما شاید بدتر شد که بهتر نشد. می دانم راه دشواری پیش رو دارید. آسایش را از شما گرفته: در طریق عشقبازی امن و آسایش بلاست

عباس عبدی طی یادداشتی نوشت: پیرو یادداشت هفته پیش درباره اقداماتی که برای تقویت وفاق با مردم باید انجام شود به ۵ موضوع اشاره شد که اکنون به شرح مختصر اولین مورد آن یعنی فیلترینگ پرداخته می‌شود. مساله‌ای که مطابق معیارهای پیش‌گفته حل آن کم‌هزینه و بسیار پر سود است و باید در فوریت قرار گیرد.
سازمان آگهی های پرسون