لیورپول در خانه بازی را واگذار کرد

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی با تداوم درخشش مهاجم نروژی‌ این تیم، برابر برنتفورد به پیروزی رسید و لیورپول در خانه برابر ناتینگهام‌فارست شکست خورد.

تصویر لیورپول در خانه بازی را واگذار کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در این رقابت‌ها، منچسترسیتی در خانه توانست با نتیجه ۲ بر یک برنتفورد را شکست دهد. یوان ویسا در دقیقه یک برنتفورد را در ورزشگاه امارات پیش انداخت اما در ادامه ارلینگ هالند در دقایق ۱۹ و ۳۲ دروازه برنتفورد را باز کرد تا در پایان سیتی با کامبک، برنده از زمین بازی خارج شود. سیتی با کسب چهارمین برد متوالی و ۱۲ امتیاز به صدرنشینی ادامه داد. برنتفورد هم با این شکست، ۶ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.

در دیگر دیدار، لیورپول در خانه برابر ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد تا پس از سه برد متوالی، ترمز شاگردان آرنه اسلوت کشیده شود. کالوم هودسون در دقیقه ۷۲ برای ناتینگهام در این بازی گلزنی کرد.

لیورپول با این شکست، ۹ امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول قرار گرفت. ناتینگهام هم با این پیروزی ۸ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

در سایر مسابقات، برایتون و ایپسویچ به تساوی صفر- صفر رسیدند. فولام و وستهم با تساوی یک بر یک به کارشان پایان دادند و لسترسیتی برابر کریستال پالاس به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ جزیره از ساعت ۲۰، استون‌ویلا میزبان اورتون است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نیز بورنموث در خانه به مصاف چلسی می‌رود.

منبع: ایرنا

764566

سازمان آگهی های پرسون