تازه‌ترین عناوین

لیگ نخبگان فوتبال آسیا

پرسپولیس خوب بود ولی بد شانس

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی با برتری نماینده عربستان به پایان رسید و سرخ ها نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.
لیگ نخبگان فوتبال آسیا

استقلال قدم اول را محکم برداشت

تیم فوتبال استقلال که هم در روزهای اخیر درگیر اتفاقات حاشیه ای تغییر سرمربی و ورزشگاه محل برگزاری دیدار با الغرافه بود، با پیروزی برابر نماینده قطر از این دو بحران به سلامت عبور کرد.
سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ساعاتی پیش در جریان یک حادثه، چرخ گوشت دست یک کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد.

تلاشی دوباره برای ترور «دونالد ترامپ» نشان‌دهنده میزان فزاینده افراطی‌گری و خشونت‌طلبی در فضای سیاسی ایالات متحده است، خشونتی که با نزدیک‌شدن تاریخ انتخابات بیشتر خواهد شد.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌منظور توسعه و بروزرسانی فهرست تأمین‌کنندگان خود در زمینه تأمین انواع SFP، اقدام به برگزاری فراخوان عمومی می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

اهمیت آموزش نوآموزان، کمتر از سایر مقاطع نیست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: مهد کودک‌ها نیز مانند سایر مراکز آمورشی باید زیر نظر سازمان ملی تعلیم و تربیت بوده و بر اساس دستورالعمل‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش اداره می‌شوند؛ چرا که اهمیت آموزش نوآموزان، کمتر از سایر مقاطع نیست.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند ولادیمیر پوتین با امضای حکمی رسما تعداد پرسنل نیروهای مسلح روسیه را به تقریبا ۲.۴ میلیون نفر که شامل ۱.۵ میلیون سرباز هستند، افزایش داده است.

سازمان آگهی های پرسون