تازه‌ترین عناوین

کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون با رویکرد معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان براساس داده های اقتصادی، سازمانی و اجتماعی در مورد تعاونی ها و شرکت های متقابل در سراسر جهان طراحی و به همت اتاق تعاون ایران ترجمه و منتشر شده است.
میگوی مدیترانه ای با فلفل دلمه ای، یک غذای دریایی خوشمزه و پرطرفدار است که به دلیل طعم و مزه منحصر به فرد و رنگ های شادابش، می تواند زینت بخش سفره های شما باشد.
یکی از مهم‌ترین یادگار‌های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش‌برجسته بر صخره در شهر سرپل‌ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
بسیاری از ما برای مصرف روزانه تکه‌ای شکلات به دلیل علمی نیاز نداریم و به دلایل مختلف عاشق شکلات هستیم از جمله اینکه آرامش‌بخش است، طعم خوشمزه و انواع مختلفی دارد.
فروش آیفون اپل در چین طی سه ماهه اول سال میلادی جاری، ۱۹.۱ درصد کاهش یافت، در حالی که فروش هواوی ۶۹.۱ درصد افزایش داشت.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر استفاده از به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا در عرصه حفاظت از محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.
رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
تنها 5 دقیقه زمان بگذارید و با آشنایی با 6 مفهوم و تکنیک ژاپنی ، صاحب ِحکمتی شوید که با آن پیچ و خم زندگی امروز را با خِرد و فضل همراه با آرامش و شادی طی کنید؛ معنایی به زندگی تان ببخشید و با هدفمندی رو به جلو حرکت کنید.
از زمان آغاز اولین جلسات حراج شمش طلا از سوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا امروز شاهد افزایش تقاضا و خرید از سوی صنعتگران حوزه طلا و جواهر هستیم که یکی از مزیت‌های مهم آن وجود شفافیت در معاملات است.
این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است. در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟ متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»
عطسه، آبریزش بینی، آبریزش و خارش چشم‌ها و دیگر عوارض ناشی از آلرژی‌های بهار ممکن است این فصل را به کامتان تلخ کند و مانع از این شود که از سرسبزی و هوای مطبوع بهاری لذت کامل ببرید.
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم، ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. بر این اساس، زنان با پیشتازی ۳۲ درصدی، بیشترین متقاضی شغل معلمی هستند.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.