تازه‌ترین عناوین

نمایندگان کنگره آمریکا و همچنین روسای کمیته‌های تخصی این نهاد، طی درخواستی رسمی از جو بایدن خواستند گزارشی طبقه‌نشده از استراتژی آمریکا در جنگ اوکراین را منتشر کند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، افشای لاپوشانی عمدی «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا بر واقعیت گرسنه نگه داشتن مردم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در کنگره و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه را نشانه دیگری از دست داشتن دولت آمریکا و بایدن و بلینکن در جنایت نسل کشی فلسطینی‌ها دانست.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال وقوع تنش دمایی و فعالیت سامانه بارشی در استان تهران هشدار داد و گفت: شهروندان تا حد امکان از فردا پنجشنبه تا روز دوشنبه نهم مهرماه از حضور در نواحی کوهستانی و اتراق کنار رودها پرهیز کنند.

بانک ملت در این آزمون از بین متقاضیان مقطع تحصیلی لیسانس و در رده های شغلی بانکدار و کاردان در حوزه های حقوقی، ساختمان و فناوری اطلاعات نیرو استخدام می کند.
سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند یادآور شد: این عزیزان، اسوه‌های استقامت و ولایت‌مداری و نماد مجاهدت در راه اسلام هستند که با وجود سختی و مرارت‌های فراوان، حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده‌اند.
مدیر واحد پایش شرکت کنترل هوای تهران گفت: بازگشت میلیون‌ها دانش‌آموز به مدارس، همراه با تردد والدین، سرویس‌های مدارس و اتومبیل‌های شخصی، حجم ترافیک و آلودگی هوارا به‌طور چشمگیری افزایش داده است.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) در بازار طلای تهران با رشد ۱۰۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (سه‌شنبه) به ۴۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

محققان در جریان مطالعات انجام شده دریافتند که برخی سالمندان پس از انجام تمرینات مغزی در مقایسه با افرادی که این تمرینات را از سر نگذرانده بودند، کاهش آهسته‌تری در توانایی‌های حافظه و تفکر خود تجربه کردند.
«امکان‌سنجی اهلی‌سازی گیاه لعل کوهستان (Oliveria decumbens) و بررسی خصوصیات فیتوشیمیایی آن» عنوان طرحی است که در قالب رساله دکتری توسط آناهیتا بویری ده شیخ با راهنمایی محمد محمودی سورستانی و با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شده است.

احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب‌های «آن بیست و سه نفر» و « اردوگاه اطفال» در یادداشتی که برای انتشار در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، نگاهی کرده است به فیلم جدید پگاه آهنگرانی.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد مسن‌تر بازمانده از سرطان بیشتر در معرض سکته مغزی، حملات قلبی و بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی هستند.
سازمان آگهی های پرسون