تازه‌ترین عناوین

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد.
روانشناسی عصبی، یک زمینه پژوهشی پویا است که به مطالعه رابطه بین عوامل عصبی و عملکرد روانی انسان می‌پردازد. در این مقاله، به بررسی این رشته جذاب و پرمعنی می‌پردازیم.
اگرچه سبک مدرن در دکوراسیون داخلی منزل، سبکی است که در چند سال اخیر از چرخه ترندها بیرون نرفته است؛ اما می‌توان تحولاتی که این سبک در اواسط قرن بیست داشت را بررسی کرد تا ایده‌‎هایی جدید برای پیاده‌سازی سبک معماری مدرن میان سده در دکوراسیون داخلی منزل به دست آورد.
اردیبهشت ماه فرا رسیده است و هوا کم کم رو به گرمی می رود. با گرم شدن هوا لباس های تیره کم کم طرفداران خود را از دست می دهند و تمایل به پوشیدن لباس های رنگ روشن بیشتر می شود.
عباس علی‌آبادی وزیر صمت تا همین دو هفته پیش وعده ابلاغ قریب‌الوقوع ‌آیین‌نامه واردات دست‌دوم‌ها را به رسانه‌ها داد، با‌ این‌ حال روز گذشته سخنگوی دولت تیر خلاص را به ورود کارکرده‌ها زد.
با نزدیک‌شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.
بازدید از تایلند ممکن است به‌زودی با هزینه‌های اضافی همراه باشد؛ زیرا مسئولان گردشگری این کشور از دولت می‌خواهند مالیات ۳۰۰ بات (۸.۱۵ دلاری) را برای همه گردشگران خارجی وضع کند.
متاسفانه مدت هاست یاد گرفتیم خودمان را به صورت مشروط دوست داشته باشیم. اگر ویژگی‌هایمان مطابق با استانداردهای نه چندان صحیح جامعه نباشد، یا احساس کنیم به اندازه دیگران کامل نیستیم، خودمان را ارزشمند نمی‌بینیم. در این بخش به این مسئله مهم خواهیم پرداخت.
اگر از کسانی هستید که موهای کم‌پشت یا ریزش مو دارید، خوب است بدانید که با مصرف یک ماده غذایی در دسترس می‌توانید تا حدی این مشکل را رفع کنید.
چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع و حوالی سحر غروب می‌کند.
دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برتری ملی پوشان کشورمان به پایان رسید و تیم ملی ایران توانست به مرحله ی نیمه نهایی مسابقات صعود کند.این تیم جواز حضور درجام جهانی که در کشور ازبکستان برگزاری می شود را به دست آورد .
تغییر در ساختار بیماری‌های روانی بعد از پاندمی کرونا مسأله‌ای جهانی است زیرا یکی از عوارض ابتلا به کرونا بروز اختلالات روانی در فرد بهبودیافته است که می‌تواند زندگی او را با مشکلات بسیاری مواجه کند.
در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.
یکی از اعتراض‌هایی که وجود دارد حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده بوده که سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد و این امر سبب شده که چنین خانواری در دهک دهم قرار گیرند.
آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به ۲۰۰میلیون تومان رسیده است.
بازارهای مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی که حوزه آگهی باشند؛ اگر مسئولان وزارت راه و شهرسازی روی حرفشان بمانند، از یک هفته دیگر با حذف آگهی‌های دروغی و مشقی و تکراری از سکوهای اینترنتی، بساط قیمت سازی برای آشفته کردن بازار مسکن جمع خواهد شد.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد، درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی برای سومین‌بار به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه یا همان کمیته فیلترینگ ارسال شده است.