تازه‌ترین عناوین

مسئولیت پذیری یعنی شفاف نمودن وظایف و تعهدات کاری و حرفه ای یک انسان و تلاش برای حسن انجام امور و مسئولیت های محوله و این یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اخلاقی در حکمرانی است.

مسعود پزشکیان در سفر به نیویورک، علاوه بر دبیرکل سازمان ملل، با رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور فرانسه، پادشاه اردن، ولیعهد کویت، رئیس جمهور سوئیس، رئیس جمهور فنلاند، نخست وزیر نروژ، رئیس جمهور بلغارستان، رئیس جمهور ترکیه، رئیس جمهور تاجیکستان، نخست وزیر لبنان، رئیس جمهور صربستان، نخست وزیر پاکستان، رئیس شورای حاکمیتی سودان و وزیر خارجه چین دیدار و گفت و گو کرد.
محققان نیوزیلندی هشدار می‌دهند که سکته مغزی به عنوان یکی از مهم‌ترین علل مرگ‌ومیر جهانی، تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی و رژیم‌های غذایی نامناسب، سالانه جان بیش از ۷ میلیون نفر را می‌گیرد. این در حالی است که اکثر عوامل خطر آن قابل پیشگیری است.
عکسی از فرهاد پیرزاد، جانباخته حادثه معدن طبس در فضای مجازی موجی از تاسفات و ناراحتی‌ها را به راه انداخته است، فرهاد پیرزاد که در معدن طبس با حقوق ماهی ۱۲ میلیون تومان کار می‌کرد، جزو نخبگان ایران و رتبه ۱۸۰ کنکور سراسری سال ۹۱ شهرستان قوچان بود که در رشته حقوق دانشگاه فردوسی قبول شده بود.

مدرس دانشگاه شریف گفت: دانشجویان دانشگاه شریف در مقطع لیسانس به گونه‌ای تربیت می‌شوند که کمتر بعد از فارغ‌التحصیلی می‌تواند وارد بازار کار و صنعت شود و مجبورند برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروند.

در بررسی تحلیلی حملات حزب الله، بببینید که موشک‌های لبنانی چگونه از دفاع لایه‌ای رژیم صهیونیستی گذشتند و به اهداف برخورد کردند. حزب الله با حملات اخیر خود به مواضع رژیم صهیونیستی در قلب اراضی اشغالی از چند لایه دفاعی و حلقه‌های دفاعی این رژیم عبور کرده و با موفقیت به اهداف خود اصابت کرده است.
ساعات تعطیلی مدارس و ازدحام جمعیت در مقابل درب مدارس

توصیه های رئیس پلیس راهور درخصوص ازدحام سرویس ها در مقابل درب مدارس

سرهنگ سید علی آسیایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قزوین در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، توصیه هایی در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی به مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان ارائه کرد.
فوق تخصص مغز و اعصاب گفت: فراموش‌کاری بعضی موارد همچون فراموش کردن مکان قرارگیری یک شی به‌دلیل استرس‌ها و دغدغه‌های روزمره به‌طور معمول گاهی اتفاق می‌افتد و ممکن است نشانه بیماری آلزایمر نباشد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود و این را بدانید اگر اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در این بازی حضور داشت، قطعا شرایط متفاوت بود و پرسپولیس موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال پیدا می کرد.
فلاحت زاده در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها معتقد به تغییر جواد نکونام هستند، به نظر شما اکنون استقلال نیاز به تغییر کادر فنی دارد، گفت: مشکل استقلال تغییر کادر فنی نیست بلکه نیاز به بازیکنان توانمند دارد،‌ بازیکنان خارجی که جذب این تیم می‌شوند باید خیلی توانمندتر باشند.
سازمان آگهی های پرسون