تازه‌ترین عناوین

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی قزوین، در راستای اجرای آیین‌های نوروزی آیین سنتی سمنوپزان روز چهارشنبه 8 فروردین ماه در نوروزگاه دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود.
طی سال ۱۴۰۲ با اختلافی قابل توجه صورت گرفت:

شهرداری منطقه ۱۵ تهران رتبه نخست در نوسازی معابر را کسب کرد

شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد.
مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی: سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید
ترامپ ۷۷ ساله، تمام عمرش ثروتمند بوده است. اما ثروت او که قبلا به ۳.۱ میلیارد دلار می رسید، عمدتا شامل املاک و مستغلات است که مشخص شد ارزش آنها و شرکتش به مدت بیش از یک دهه، میلیاردها دلار در سال افزایش یافته است تا شرایط بهتری در زمینه وامها داشته باشند.
کارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه کودکان در سفر باید با همه گروه‌های مواد غذایی تغذیه شوند، گفت: تا جایی که امکان دارد زمان خواب و خوردن کودک را باید به گونه‌ای تنظیم کنید که کودک در آخر سفر گرسنه و خسته نباشد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از سهل الوصول‌ترین راه‌های نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، لینک‌های آلوده ارسال شده از منابع ناشناس است که می‌توانند اطلاعات مختلف موجود بر روی گوشی تلفن همراه را به سرقت ببرند.
خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).
جهت رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد
حصاری، معاون صنایع دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: در قالب طرح کارگاه‌گردی، علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی می‌توانند از کارگاه‌های صنایع‌دستی مستقر در بنا‌های تاریخی قزوین بازدید و با نحوه تولید محصولات از نزدیک آشنا شوند.