تازه‌ترین عناوین

تازه عروس و داماد در مراسم پاتختی، حالشان بد و دربیمارستان بستری شدند اما نوعروس جان باخت و داماد از بیمارستان مرخص شد. حالا با گذشت یک سال از این حادثه، پزشکی قانونی علت مرگ نوعروس را مصرف قرص برنج اعلام کرده که این نظریه به بازداشت داماد و دختری آشنا منجر شده است.

یافته‌های مطالعاتی نشان می‌دهد رژیم غذایی و ورزش در پیشگیری از دیابت نوع ۲ حتی در افراد با خطر ژنتیکی بالا موثر است؛ این یافته‌ها همه را تشویق می‌کند تا تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کنند که سلامتی را ارتقا می‌دهد.

محمدرضا جعفریان معاون اسبق سازمان تامین اجتماعی در یادداشتی به ارائه‌ راهکارها و پیشنهادهایی، برای اصلاح و بهبود وضعیت درمان در کشور و در سازمان تامین اجتماعی پرداخت.

سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه انفجار برخی دستگاه‌های ارتباطی همراه مردم این کشور اعلام کرد؛ مراکز درمانی این سازمان آماده هرگونه همکاری و همراهی در زمینه ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز ضمن محکوم کردن انفجارهای دیروز در لبنان گفت: سازمان دهندگان این حمله به طور هدفمند به دنبال دامن زدن به یک رویارویی مسلحانه گسترده با هدف ایجاد یک جنگ بزرگ در خاورمیانه بودند. وی تاکید کرد که انفجار پیجرها در لبنان نیازمند تحقیقات است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگر‌ها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.
بر اساس منابع محلی خودرو این شهروند به مدت پنج روز در کنار خیابان پارک بوده و، چون شیشه‌های آن دودی بوده کسی متوجه فوت سرنشین آن نشده است.
سفیر روسیه در ایالات متحده تصریح کرد که نیرو‌های نظامی آمریکا به‌اشتباه فکر می‌کنند که درگیری هسته‌ای فقط روسیه و کشور‌های اروپایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سازمان آگهی های پرسون