تازه‌ترین عناوین

اگر به‌دنبال یک سفر خاطره‌انگیز با خانواده خود هستید، آنتالیا با هتل‌های متنوع و امکانات بی‌نظیرش، مقصدی ایده‌آل برای خانواده‌ها است. هتل‌های ALL inclusive در آنتالیا با خدمات کامل و امکانات تفریحی متنوع، اقامتی دلپذیر را برای بزرگسالان و کودکان تضمین می‌کنند. چطور بهترین هتل مناسب خانواده ها را در آنتالیا بیابیم؟
یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه دستمزد کارگران باید به اندازه نرخ تورم افزایش یابد، گفت: در صورتی که دستمزدها ترمیم شود، هم هزینه‌های معیشتی کارگران پوشش داده می‌شود و هم به کارفرمایان به لحاظ پرداخت حقوق فشار وارد نخواهد شد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۹ شهریور) در بازار طلای تهران با رشد ۱۸۷ هزار تومانی نسبت به دیروز (چهارشنبه) به ۴۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

تحقیقات نشان می‌دهد نوجوانانی که صبحانه می‌خورند عملکرد تحصیلی بهتری دارند؛ محققان معتقد هستند که صبحانه مواد مغذی ضروری برای سیستم عصبی را برای تقویت قدرت مغز تامین می‌کند.

بیش از ۱۰۰ مقام سابق جمهوری خواه امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا در نامه‌ای مشترک از کامالا هریس برای ریاست جمهوری حمایت کردند و دونالد ترامپ را «ناشایست برای خدمت» در یک دوره دیگر در کاخ سفید خواندند.

حرفمان این است که یک سال تحصیلی فقط متعلق به فرزندان ما نیست، بلکه متعلق به همه ماست. بدون شک «دغدغه‌های مدرسه‌ای!» پدر و مادر یک دانش‌آموز در یک سال تحصیلی، نه تنها کمتر از فرزندشان نیست، بلکه چندین برابر اوست.

سازمان آگهی های پرسون