گزینه بعدی میزبانی تیم ملی فوتبال کجاست؟

یکی دیگر از ورزشگاه‌های مدنظر برای میزبانی بازی‌ تیم ملی فوتبال برابر قطر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است.
تصویر گزینه بعدی میزبانی تیم ملی فوتبال کجاست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره برنامه‌های آینده مربوط به میزبانی تیم ملی گفت: در ابتدا باید اشاره‌ای به نگاه ویژه، مثبت و کاربردی وزیر محترم ورزش و جوانان داشته باشیم که در بیست‌و‌پنجمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها به نکات ارزشمندی اشاره و تاکید و تصریح کردند. جان کلام جلسه روز سه‌شنبه تأکید دکتر دنیامالی به واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاههای لیگ برتری بود که این موضوع قطعا در کنار توجه همیشگی ادارات کل ورزش و جوانان و هیئت‌های فوتبال موجب ارتقای کمی و کیفی ورزشگاه‌ها خواهد شد. امیدواریم با همت و انسجامی که در این جلسه بر آن تأکید و تسریع شد، اتفاقات مثبتی در حوزه سخت افزاری فوتبال رخ دهد. فدراسیون فوتبال هم خود را موظف می‌داند در همه ابعاد چون گذشته در کنار باشگاه‌ها باشد و بر این باوریم همه ما از یک خانواده هستیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال با اطلاع از تاکیدات و قوانین تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها زودتر ستاد دائمی آماده‌سازی ورزشگاه‌ها را تشکیل داد تا در آینده که ممیزان کنفدراسیون و فیفا جهت بررسی وضعیت سخت افزاری ورزشگاه‌ها به کشورمان می‌آیند، مشکلات مربوطه کمتر و کمتر شود. اطلاعات و نکات مهمی در این باره و مسئله مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای فصل جدید حائز اهمیت است که در روزهای آینده توسط مسئولان کمیته صدور مجوز به استحضار عموم خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت میزبانی تیم ملی در برابر قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: در ابتدا از رسانه‌های گروهی بابت مطالبه‌گری و تلاش در جهت برگزاری مسابقات در خراسان رضوی تشکر می‌کنم. همچنین اشاره و تقدیر دوباره‌ای درباره تلاش‌های پرشمار و مسئولانه صورت گرفته در استان اصفهان برای برگزاری بازی قبلی تیم ملی داشته داریم. درباره مسابقه تیم ملی با قطر گفتنی است که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان انجام شده است. با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تایید شده، قرار است کادر فنی محترم تیم ملی ارزیابی و جمع‌بندی نهایی را از میان گزینه‌های موجود داشته باشد تا ستاد اجرایی مرتبط در فدراسیون به سرعت تشکیل شود.

علوی گفت: با توجه به دستورات اکید دکتر دنیامالی، ورزشگاه آزادی هم به سرعت در مسیر بازگشت به مدار قرار گرفته است. به صورت کلی با عنایت به عزم جدی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همه در کنار هم تلاش می‌کنیم تا خواسته به حق علاقه‌مندان به فوتبال تحقق یابد.

وی درباره پیگیری فدراسیون برای تغییر در ساعت برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: فدراسیون در این باره پیگیری‌های لازم را انجام داد و در هفته گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد اما موضوع با موافقت کمیته مربوطه در کنفدراسیون همراه نبود.

منبع: تسنیم

765216

سازمان آگهی های پرسون