تازه‌ترین عناوین

حرفمان این است که یک سال تحصیلی فقط متعلق به فرزندان ما نیست، بلکه متعلق به همه ماست. بدون شک «دغدغه‌های مدرسه‌ای!» پدر و مادر یک دانش‌آموز در یک سال تحصیلی، نه تنها کمتر از فرزندشان نیست، بلکه چندین برابر اوست.

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات ویژه برنامه روز جهانی بدون خودرو در روز شنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری در پایتخت را اعلام کرد.

زمانی که روز ۲۷ شهریور با عنوان بزرگداشت سید‌محمدحسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی در شورای فرهنگی عمومی و سپس، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و اعلام شد، برخی از دانشمندان و اندیشمندان و ایران‌دوستان ترجیح می‌‌دادند در این زمینه، از شاعران قدیم و از نسل اول مانند رودکی و فردوسی نام ببرند.
رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس و اعمال ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این محورها خبر داد و گفت: تردد کامیون‌ها به‌جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی در محور هراز ممنوع است.

یک متخصص طب ایرانی فلفل، دارچین، کندر و زعفران را از گیاهان پرکاربرد برای درمان بیماری آلزایمر در طب سنتی ایرانی معرفی کرد. وی تاکید کرد که این گیاهان باید در ترکیب با دیگر گیاهان دارویی استفاده شوند تا عوارض جانبی آنها کاهش یافته و اثربخشی بیشتری داشته باشند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که ۱۶۰ میلیون یورو از اموال مسدود شده روسیه را به تامین نیازهای انسانی اوکراین اختصاص داده است. آلمان نیز وعده کمک‌های نظامی داده است. زلنسکی رئیس جمهور اوکراین می‌گوید طرح این کشور برای پیروزی مقابل روسیه آماده است.

نیکولاس کیج، بازیگر مشهور هالیوود، بار دیگر با ظاهری متفاوت و گریم سنگین و هولناک در فیلم جدید خود توجه مخاطبان و علاقه‌مندان سینما را به خود جلب کرده است. این گریم خاص و ترسناک برای نقش جدید کیج در یکی از پروژه‌های فیلم‌های ژانر ترسناک و فانتزی استفاده شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید برضرورت انسجام بیش از پیش مسئولان دارای سلایق سیاسی گوناگون با یکدیگر، گفت: وفاق و همدلی که دولت چهاردهم نیز آن‌را سرلوحه کار قرار داده، راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از روشی که اغلب در سازمان‌های اطلاعاتی استفاده می‌شود، به دنبال انتقال درگیری خود با فلسطینی‌ها به لبنان است.
یک مطالعه جدید نشان داده کودکانی که با ناامنی غذایی در ابتدای زندگی روبرو بوده یا مادرشان در زمان بارداری ناامنی غذایی را تجربه کرده، شاخص توده بدنی (BMI) بالاتری دارند و با خطر بیشتری برای ابتلا به چاقی یا چاقی شدید مواجه هستند.

وزیر بهداشت لبنان در حالی آمار جدیدی از شهدای ناشی از انفجار سیستم های ارتباطی به دست صهیونیستها اعلام کرد که هواپیمایی لبنان نیز طی بخشنامه ای ورود «پیچر» را به داخل هواپیما ممنوع کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

.فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون