تازه‌ترین عناوین

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که در محل بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) طبس حضور دارد، اسامی ۱۶ نفر از مصدومانی که در این مرکز درمانی پذیرش و بستری شده‌اند را اعلام کرد.
ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال گفت: همیشه مسابقات دربی باعث جابجایی سرمربی‌ها و مدیران عامل شده است که امیدوارم این بار این اتفاق به شکل دیگری رخ بدهد و نتیجه مورد دلخواه هواداران استقلال رقم بخورد.
مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی خبر داد:

نجات ۱۷ مصدوم حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ طبس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال انفجار در معدن زغالسنگ طبس، تاکنون ۱۷ مصدوم با تلاش شش تیم تخصصی امدادونجات هلال‌احمر خراسان جنوبی نجات یافتند.
با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال، تمامی اعضای این باشگاه تا پس از بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ممنوع المصاحبه شدند.
حزب‌الله بامداد امروز در بیانیه‌ای از حمله به پایگاه هوایی و فرودگاه نظامی «رامات دیوید» را با ده‌ها موشک از نوع «فادی ۱» و «فادی ۲» خبر داد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: زلزله صبح امروز (یکشنبه) هفت نفر مصدوم داشت که با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
بسیاری از غلات کامل، منابع خوب تیامین هستند. ماست نیز تیامین دارد. غذا‌های پروتئینی شامل گوشت مرغ، غذا‌های دریایی، حبوباتی مانند لوبیا و نخود فرنگی و همچنین تخم مرغ، آجیل، دانه‌ها و سویا منابع خوب و پرمصرف تیامین هستند.
بازیکن سابق استقلال درباره اینکه در دربی کدام تیم برنده می‌شود، تصریح کرد: پرسپولیس تیم آماده‌ای نشان داده، سرمربی خارجی جدیدی که اوردند تیمی هجومی ساخته و پرسپولیس خطرناک بازی می کند.
بازیکن پیشین استقلال و فولاد درباره جوان‌گرایی تیم ملی گفت: بازیکن جوان اول باید خوب باشد و بتواند مربی را قانع کند که از او استفاده کند. مربیان به بازیکنان جوان فرصت و میدان دهند، چون یک بازیکن جوان باید بازی کند و چند بازی خطا کند تا کیفیت خود را بالا ببرد و باید پشت آن‌ها قرار گرفت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم، جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.
سازمان آگهی های پرسون