فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

.فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خبر داد.
تصویر اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ؛ نشست خبری سرهنگ مجید عبدالهی فرمانده و حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با حضور جمعی از اصحاب رسانه با محوریت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهید عسگری سپاه این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در این نشست اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم در پاسداری از ارزش های انقلاب است.

اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

وی افزود: امروزه که قدرت و اقتدار ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان به همگان ثابت شده است، بی‌شک این ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه‌ علمی کشور در همه‌ بخش‌ها مرهون هدایت امام خمینی(ره) وحدت و انسجام بین مردم و ولایت پذیری و ولایت مداری امت است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: رزمندگان و جوانان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دستی خالی و عزمی بالا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی این قشر به مردم فهیم و بصیر است.
وی بیان کرد: امروز با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مواجه هستیم و وظیفه ما مسئولان است که در مقابل دروغ پردازی های جبهه کفر بایستیم و این مهمترین رسالت سپاه و بسیج است.
سرهنگ عبداللهی از اجرای ۳۰ عنوان برنامه با بیش از ۳۰۰ ریز برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خبر داد و گفت: این برنامه ها در بخش اقبالیه، طارم سفلی، ناصرآباد، محمودآباد، دانش، الموت شرقی و غربی و شینقر، چوبیندر و بسیج عشایرین در کوهین اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: برگزاری شب های خاطره، یادواره شهدا ، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، دیدار از ۱۸۰ خانواده شهید، ساخت منازل ولی نعمتان، همایش جانبازان دفاع مقدس، جشن های هفته وحدت از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از استقرار ۱۵ پزشک متخصص از بیمارستان نجمیه تهران در قالب گروه جهادی به مدت دو روز در شهر چوبیندر خبر داد و گفت: عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، همایش پیاده روی، اکران فیلم های دفاع مقدس، رزمایش بیت المقدس، نشست های روشنگری، برگزاری اردوهای جهادی و رنگ آمیزی مدارس از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس است.
حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین نیز در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هر روز ثمرات جنگ تحمیلی برای ما نمایان می شود.
وی با بیان علل ترس استکبار جهانی از کشور، افزود: دشمنان از پیشرفت جمهوری اسلامی هراس دارند و پیشرفت انقلاب اسلامی با بهره گیری از دفاع مقدس شکل می گیرد که یاد گرفته ایم با استقامت می توانیم به قله های بلند برسیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با اشاره به اینکه میزان نفوذ جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی در حال رشد است، بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا جلوی این رشد را بگیرند.
وی با بیان اینکه ایران تا پیروزی نهایی در مقابل جهان کفر و سلطه ایستاده است، گفت: امروز دنیا به اجماع رسیده که بعد از هشت سال دفاع مقدس نمی تواند در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد.

765273

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون