تازه‌ترین عناوین

رئیس اداره پیشگیری و کاهش آسیب مصرف مواد و الکل وزارت بهداشت، با اشاره به این‌‌که بروز اچ آی وی از طریق اعتیاد تزریقی ۳۸ درصد است، از وجود ۹۰ هزار مصرف‌‌کننده تزریقی مواد مخدر خبر داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خبر داد؛

افت ۱۵ درصدی نرخ میوه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: بنابر بررسی‌های صورت گرفته قیمت میوه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.

ستاد اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انجام هرگونه راهپیمائی و پیاده‌روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است.

پوسیدگی دندان‌ها و ساییدگی فک و لثه از جمله مشکلاتی است که برخی افراد گرفتار آن هستند و با افزایش سن اتفاق افتادن این معضل به صورت طبیعی خواهد بود، اما رخ دادن چنین اتفاقی در سنین کم اتفاقی غیر طبیعی است که باید برای حل آن روند درمان در پیش گرفت.
کارشناسان بورسی معتقدند، از نیمه پاییز به بعد اوضاع بورس بهتر خواهد شد، ریسک‌های سیاسی و بر سر کار آمدن هر یک از کاندیداها در انتخابات آمریکا و در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در ایران و گزارش‌های ۶ماهه شرکت‌ها، نوسانات نرخ ارز و اصلاح بازار سرمایه هر کدام به صورت جداگانه می‌تواند بر بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۴۱۵۱ بیمار شناسایی و از این میان ۲۱۲۷ تن در مراکز درمانی بستری شدند.

واکنش رییس شورای شهر به احتمال کاندیداتوری در ۱۴۰۰

محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم!

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.
هفته گذشته به دنبال مثبت شدن تست ابتلای ترامپ ، بازارهای مالی بهم ریخت و بزرگترین سقوط قیمت هفتگی از ژوئن را برای نفت رقم زد. اما امروز سه شنبه، مرخص شدن ترامپ از بیمارستان باعث صعود قیمت نفت شده است.
در حالی رئیس جمهوری اقتصاد ایران را دارای وضعیت بهتر نسبت به اقتصاد آلمان توصیف می کند که این کشور در یک سال گذشته صادرات ۱۳۲۸ میلیارد یورویی کسب کرده که با صادرات 40 میلیارد دلاری ایران قابل مقایسه نیست و کاهش 10 درصدی اقتصاد این کشور تبعاتی در زندگی مردمش ایجاد نمی کند. حال سوال این است که آیا رئیس جمهور از آمارهای اقتصادی بی اطلاع است یا کلام خلاف واقع عادتی شده برای منتخب مردم کشورمان!؟
فروش سهام عدالت که طی حدود دو ماه گذشته به حالت تعلیق درآمده بود در این هفته از سر گرفته شده و برخی از سهامداران از دریافت بخشی از پول سهامشان خبر داده‌اند.
افتخاری در انتقاد به بی کفایتی روحانی؛

دولت نه «تدبیر» دارد نه «امید»

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت:دولت درحالی باعنوان تدبیر وامید روی کار آمد که به نظر می‌رسد امروز خلاف هر دوی آنها محقق شده است؛یعنی نه تدبیری در کار اداره کشور می‌بینیم ونه امیدی ایجاد شده است.
سازمان آگهی های پرسون