تازه‌ترین عناوین

سخنگوی وزارت خارجه خبر تماس سید عباس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و تاکید کرد: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روز‌ها شده است.
آنطور معاونت حقوقی جدی پیگیر امر مخلان بازار سرمایه است، خبر‌ها از کلید خوردن رسیدگی به پرونده تعدادی از مدیران متخلف در امر بازار سرمایه حکایت می‌کنند.
پیگیری خبری در مورد هفته کتاب و کتابخوانی مرا به سازمان تبلیغات کشاند تا در این روزگار کرونایی سهمی هرچند ناچیز در برگزاری مجازی این هفته داشته باشم. اما با ورودم به منطقه ی استقرار سازمان تبلیغات اسلامی با صحنه ای روبرو شدم که شوق نوشتن از کتاب و کتابخوانی را از قلمم گرفت.
روایتی از ازدواج کودکان پدیده ای نه چندان مدرن؛

آیا کودک همسری مخصوص ایران است؟

یادداشت/ با وجودی که کودک همسری بر اساس قوانین بین‌المللی و بر اساس قوانین و حقوق کودکان منع شده، اما هنوز سالانه میلیون ها دختر، حدود ۱۲ میلیون دختر، پیش از رسیدن به سن ۱۸ سالگی در گوشه و کنار دنیا ازدواج می‌کنند؛ یعنی تقریباً هر دو دقیقه یک ازدواج زیر ۱۸ سال رخ می‌دهد. کودک همسری دختران را از تحصیل محروم می‌کند و آنها را به یک زندگی با چشم‌اندازی از فقر روانه می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

نجات 2 فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 2 فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.
این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های ایرانی به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.
محققان در مطالعه ای جدید دریافتند به کارگیری هیدروژن درمانی به عنوان یک درمان کمکی در مورد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ حاد موثر است.
سازمان آگهی های پرسون