تازه‌ترین عناوین

ثبت نام متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز آغاز شده و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد، سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.
با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود؛

دوره آنلاین آموزش سواد مالی

دوره آموزشی سواد مالی توسط آکادمی هوش مالی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‍‌شود.
پس از اینکه اعلام شد، سومین واکسن کرونا بدون هیچ گونه اثرات جانبی می‌تواند 90 درصد موثر است، قیمت 5 دلار کاهش یافت.
«آسترازنکا» امروز (دوشنبه) اعلام کرد واکسن کرونایی که به‌صورت مشترک با دانشگاه آکسفورد ساخته ‌است تا ۷۰ درصد در پیشگیری از بیماری مؤثر است.

محققان نوعی از مارمولک‌ها را یافتند که قبلا در روند تکاملشان حدود ۶۲میلیون سال پیش، دست و پا در بدن آنها حذف شده بود اما حالا در بعضی مناطق به خاطر رطوبت هوا دوباره دست و پا آوردند!
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد:

بازداشت ۱۲ نفر از کارکنان قوه قضاییه

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد که در ماه های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر و همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش‌های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می‌کردند بازداشت شدند.
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کروناگفت: همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.

مرمت قدیمی ترین ساعت شهری تهران در مسجد مشیر السلطنه که ۱۲۱ سال پیش در دوران قاجار ساخته شد و ۷۰ سال پیش از کار افتاده، ازسوی شهرداری منطقه ۱۱ و با استفاده از خبره ترین افراد آغاز شد.
رئیس دادگاه عمومی مارگون گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ازدحام جمعیتی در برنامه های عروسی و عزاداری در یکی از روستاهای شهرستان مارگون، با دستور قضایی، داماد بازداشت شد.
سومین روز اعمال محدودیت های کرونایی با افزایش میزان همراهی مردم با مجریان همراه شده است به گونه ای که انتظار می رود در سایه این همدلی میان دولت و ملت، سیاهی شوم ناشی از این ویروس جهانی کمرنگ تر شود.

رئیس انجمن پزشکان کودک البرز:

زایمان لاکچری و تقویمی سلاح کشتارجمعی است

متخصص کودکان، رئیس انجمن پزشکان کودک البرز و مدرس دانشگاه با بیان اینکه تاریخ‌های رند تنها یک عدد است و هیچ تقدسی ندارد، گفت: هجوم برای زایمان در تاریخ لاکچری سلاح کشتار جمعی؛ در زایمان زود هنگام فرزندان نا سالم به دنیا می‌آیند.

موزیک ویدئوی سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» و ادای احترام و به پاس فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا و در حمایت از صلح، دوستی و سلامت نسل بشر منتشر شد.
انتشارات یک‌صفحه‌ای با تولید محتواهای خواندنی و ارزشمند، مدت‌هاست که در نبرد با بی‌میلی و بی‌رغبتی به مطالعه پیروز شده است. در این روزهای کرونایی نیز، خلاقیت‌هایی نو در تولید و ارائه محتوا بر سیل مخاطبان کتاب‌های یک‌صفحه‌ای افزوده است.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: از اواخر آذرماه سال جاری، تمامی افرادی که قصد استفاده از چک دارند موظف هستند که پس از صدور چک، اطلاعات چک صادر شده را در سامانه صیاد ثبت کنند.

سال‌هاست که قرص برنج با قرار گرفتن در دسته سموم غیرمجاز، خرید و فروش و واردات آن ممنوع اعلام شده اما با وجود این در یک سال گذشته آمار مرگ و میر بر اثر مصرف این قرص مرگ‌‌آور افزایش پیدا کرده است.

سازمان آگهی های پرسون