تازه‌ترین عناوین

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره زمان تزریق واکسن افراد مبتلا به کرونا گفت: در شرایط فعلی، افراد مبتلا پس از بهبودی کامل و پایان مدت زمان قرنطینه می‌توانند واکسن را دریافت کنند.
شرکت داروسازی چینی سینوفارم مجوز آزمایش بالینی یک داروی کووید-۱۹ را بر اساس ایمونوگلوبولین انسانی که از افراد واکسینه شده گرفته شده، دریافت کرده است.

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان بازیگری بود که در یک حادثه تلخ یک پایش را از دست داده است.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و آسیب‌دیدگان از کرونا پرداخت شده است.
طبق تصمیمات اخیر فرابورس؛

خرید خودکار عرضه اولیه لغو شد

شرکت‌های کارگزاری در بازار سرمایه مطابق تصمیمات شرکت فرابورس ایران، ملزم به حذف قرارداد خرید خودکار عرضه‌ اولیه در خدمات خود شده‌اند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به این نکته اشاره کرد که فعالیت آموزشی مدارس از اول مهرماه شروع می‌شود اما آموزش‌های حضوری به تدریج از آبان ماه در مدارس کشور آغاز خواهد شد و یک برنامه تدریجی برای بازگشایی مدارس داریم، این موضوع مصوبه ستاد ملی کرونا است که بازگشایی حضوری مدارس را از آبان ماه تعیین کرده‌اند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت از واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی در شهریور ماه خبر داد و افزود: تا آخر مهر ماه همه دانشجویان واکسینه می‌شوند.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هر گونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل و نقل هیچ فروشی ندارند و اساسا امکان خروج از مرزها وجود ندارد.
سازمان آگهی های پرسون