عکس الناز شاکر دوست با خر سوژه شد!

الناز شاکردوست در دل طبیعت عکسی با خر منتشر کرده است که سوژه خبری شد.
تصویر عکس الناز شاکر دوست با خر سوژه شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، الناز شاکردوست یکی از کم حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که چند میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و جالب است بدانید اصلا تبلیغ نمی کند و قید چند میلیارد پول را (بر خلاف دیگر بازیگران که از شهرت خود برای کسب درآمد از صفحه اینستاگرامشان بهره می برند) می زند و این نکته یکی از مهم ترین نکات جذابیت اوست.

او در فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن ایفای نقش کرده به فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است. اصلی ترین شایعه درباره الناز شاکردوست مربوط به ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور بوده و در کنار آن نیز شایعاتی درباره ازدواج او شنیده شده است اما عکسی که وی در دل طبیعت از خر منتشر کرده است سوژه خبری شد.

عکس الناز شاکردوست با خر

این بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی که گویا عکس گرفتن با خرها را دوست دارد این بار هم یک تصویر دیگر در کنار خر منتشر کرد و با توضیحی کنایه ای نوشت : در مواجهه با خر باید چه کرد ؟

وی این روزها به یک مکان بسیار زیبا در ایران سفر کرده و تصاویری از آن منطقه منتشر کرده است که طبیعت بسیار دیدنی دارد.

الناز شاکردوست قبلا نیز تصویری در کنار یک الاغ منتشر کرده بود.

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

338069