پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با پرسون؛

سارق به عنف در جنوب تهران دستگیر شد

سرهنگ محمد خانی از دستگیری سارق به عنف امام زاده حسن خبر داد.
تصویر سارق به عنف در جنوب تهران دستگیر شد

سرهنگ عباس محمد خانی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، اظهار داشت: در مرحله اجرای طرح رعد ۴۸ و تدابیر سردار رحیمی فرمانده انتظامی، مبارزه با مخلین نظم و امنیت و دستگیری آنها در دستور کار سرکلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: مورد وقوع سرقت به عنف در تاریخ دوازدهم مردادماه از طریق مرفوک در محدوده امامزاده حسن اطلاع رسانی شد؛ به این توضیح که یک خانم جوان با فرزند ۵ ساله خود به خرید می رود در زمان برگشت از بازار برابر رصد اطلاعاتی که از دوربین ها شده و فیلم او نیز موجود است، فرد سارقی خانم جوان را دنبال می کند و در لحظه ای که خانم با فرزندش وارد خانه می شود، سارق از یک مکانی که دید نداشته همزمان با خانم وارد منزل شده و در را می بندد و با شگرد خاص، سارق سابقه دار طلاها و گردنبند خانم را می رباید. میزان طلاها ۱۴ گرم بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارق فرزند کوچک را مورد ضرب و جرح قرار می دهد و آثار روحی نامناسبی را بر جای می گذارد.

سرهنگ محمد خانی اشاره کرد: ماموران سر کلانتری دهم موفق شدند در کمتر از ۱ ماه مخفیگاه سارق را پیدا کنند. سارق خودرو خود را فروخته بود؛ چون احساس می کرد تحت تعقیب است؛ ولی با کار اطلاعاتی دستگیر شد.

وی توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: خانم هایی که خرید می روند طلاجات را مورد دید قرار ندهند و در زمان ورود به منزل بیشتر احتیاط کنند.

اظهارات شاکی:
با فرزندم در محدوده امامزاده حسن برای خرید رفته بودم که هنگام برگشت از خرید از چند کوچه قبل تر از منزل متوجه شدم آقایی به دنبال من است؛ تا کلید انداختم که وارد منزل شوم، همزمان با من وارد منزل شد و به سوی من حمله ور شد، طلاهای من را گرفت و برد. این سارق آزار روحی فراوانی به بنده و فرزندم وارد آورد. خواسته ام از قوه قضائیه این است که اشد مجازات را برای این سارق در نظر بگیرند.

از مامورین کلانتری ۱۴۹ سپاسگزارم که در عرض حدود یک هفته این سارق را دستگیر کردند.

ساراپیرانه

338741

مطالب مرتبط