تازه‌ترین عناوین

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۲۰۹ شهر در شرایط نارنجی قرار دارند

طبق اعلام وزارت بهداشت ۱۶۸ شهر کشور در وضع قرمز، ۲۰۹ شهر در وضع نارنجی و ۷۱ شهر در وضع زرد قرار دارند.

نیلوفر رجایی‌فر بازیگر نقش دختر داعشی سریال «پایتخت ۵» به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» پیوست.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت بذر هویج نسبت به سال قبل افزایش داشته و یکی از دلایل گرانی این محصول است. در حال حاضر قیمت رو به کاهش است و امیدواریم بازار به ثبات رسد.
عضو شورای شهر بیان کرد: روز گذشته جلسه‌ای در منزل چمران با حضور شهردار جدید برگزار شد و وضعیت جسمانی رئیس شورای شهر تهران مساعد و خوب است.
از سوی سازمان صداوسیما

وب سایت آپارات محکوم شد!

نشر و پخش آثار متعلق به سازمان صداوسیما در فضای مجازی سبب شد تا این رسانه مدیر عامل وب سایت «آپارات» را به این اتهام محکوم کند.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه 1400 شهرداری تهران توسط شورای قبلی مصوب و ابلاغ شده است، ادامه داد: با توجه به اعداد و ارقام این بودجه به‌زودی بررسی و اعمال تغییرات در بودجه 1400 شهرداری تهران توسط شهرداری و شورای شهر تهران در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان این که 28 هزار چاه غیرمجاز در استان تهران وجود دارد؛ گفت: در چند سال گذشته 8 هزار چاه مسدود شده است.
میاستنی گراویس در درجه اول با ضعف و خستگی عضلات مشخص می شود. اگرچه این اختلال معمولاً در بزرگسالی آشکار می شود، اما در هر سنی ممکن است علائم بروز نمایند.
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

پرداخت وام یک میلیارد تومانی تسهیلات خرید مسکن از محل حساب پس انداز مسکن جوانان ۱۵ سال بعد قابل پرداخت خواهد بود. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
مدیرعامل بانک مسکن، چهارشنبه هفته گذشته از افزایش وام خرید مسکن حساب جوانان به یک‌میلیارد تومان خبر داد و گفت: در دوره ۱۵ساله متقاضی می‌تواند از یک‌میلیارد تومان وام خرید مسکن استفاده کند.

سازمان آگهی های پرسون