بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران بازنگری می‌شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه 1400 شهرداری تهران توسط شورای قبلی مصوب و ابلاغ شده است، ادامه داد: با توجه به اعداد و ارقام این بودجه به‌زودی بررسی و اعمال تغییرات در بودجه 1400 شهرداری تهران توسط شهرداری و شورای شهر تهران در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.
تصویر بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران بازنگری می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران؛ با اشاره به آغاز انتصابات در شهرداری تهران اظهار کرد: در هفته گذشته علیرضا زاکانی شهردار تهران انتصاباتی را انجام داد که باید به این نکته اشاره کرد که این انتصابات به صورت دقیق و با مطالعات انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: شهردار تهران در ارتباط با انتصابات و تیم جدید شهرداری حساسیت ویژه‌ای دارد. همچنین شهردار تهران جلسه‌ای را با شهرداران مناطق و شهرداران نواحی انجام داد. همچنین ملاقات‌هایی را نیز با پرسنل و کارمندان شهرداری در بخش‌های مختلف اداری داشته است.

چمران اضافه کرد: اعضای شورای شهر نیز در ارتباط با مواردی که شهردار تهران بخواهد، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند و تلاش خواهیم کرد که در طول 4 سال از مدیریت آینده خدمات خوبی را به مردم شهر تهران ارائه کنیم.

وی در ادامه در ارتباط با عدم تحقق بودجه شهرداری تهران در سال 1400 گفت: با گذشت حدود نیمی از سال جاری متأسفانه با کسری بودجه روبه‌رو هستیم و باید به این موضوع اشاره شود که بودجه مصوب شهرداری برای سال 1400 با اعداد و ارقام بالایی بسته شده است که قاعدتا محقق نخواهد شد به‌ویژه اینکه در بودجه سال 1400 عوارض ساخت و ساز را بسیار افزایش داده‌اند.

منبع: تسنیم

338881