تازه‌ترین عناوین

یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به اینکه تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق، غذای مناسب و کافی بخورند، تاکید کرد که ناشتا واکسن نزنید.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد: رئیس جمهور صبح سه شنبه ۳۰ شهریور به وقت محلی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهد کرد
مجلس دیروز با واردات خودروی خارجی موافقت کرد. مصوبه‌ای که در آن هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به ازای صادرات خودرو یا سایر کالاها، بدون انتقال ارز، برای واردات خودروهای برقی یا هیبریدیی یا بنزینی و گازی اقدام کند. آنچه که مجلس مصوب کرده و استنباطی که می‌شود این است که واردات خودرو بدون انتقال ارز مجاز است.
سرعت تغییرات در ارزهای دیجیتال به قدری است که روزانه طرفداران بیشتری را به خود جلب می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از اقتصادهای جهان رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال را عوض کنند؛ رویکردی که سابق بر این بیشتر در مخالف و تقابل با آن بود. اما حالا با توسعه روزافزون و فراگیری بیشتر این ارزها نمی‌توان اثرگذاری آنها را در اقتصاد کشورها انکار کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد، اکثر شهروندان آلمانی معتقدند که دوران طلایی کشورشان به پایان رسیده است و این تردیدهایی را درباره نقش آتی آلمان به عنوان رهبر دوفاکتوی اروپا در آستانه خروج آنگلا مرکل نشان می‌دهد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص خبری مبنی بر موافقت دولت عراق با توافق لغو روادید دو کشور ایران و عراق و یا عزیمت زوار اربعین حسینی از مرز‌های زمینی به عراق اطلاعیه‌ای منتشرکرد.
تمام بیمه شدگانی زن مشمول قانون کار که حداقل ۲۰سال سابقه پرداخت حق بیمه مقرر را قبل از تاریخ تقاضای بازنشستگی پرداخته باشند و سن آنها ۴۲ سال تمام باشد، می توانند تقاضای بازنشستگی کنند.
اعلام ویزای رایگان عراق برای اربعین امسال، ثبت اطلاعات واکسیناسیون ۴۹ هزار زائر اربعین و آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب به دارندگان روادیدعراق از جمله خبرهای 25 شهریور بود.
بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سن واکسیناسیون در کشور ۳ سال کاهش یافت.
در حالی که قرار بود فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب از امروز آغاز شود، اما هنوز اطلاعات زوار به سازمان هواپیمایی نرسیده و در نتیجه روند فروش نیز آغاز نشده است.
برخی اعلام می‌کنند که اساسا امکان ساخت یک‌میلیون واحد مسکونی در سال وجود ندارد، در حالی که سابقه‌ ساخت‌و‌ساز نشان می‌دهد که این میزان ساخت مسکن، پیش از این نیز تجربه شده است. در نیمه اول دهه ۹۰، تیراژ ساخت مسکن در کشور به‌طور سالانه و میانگین بیش از ۸۰۰ هزار واحد مسکونی بود.
سازمان آگهی های پرسون