تازه‌ترین عناوین

در اوج قرون وسطا که کلیسای روم، اروپا را در چنگال خود قرار داده بود و بساط شکنجه و اعتراف‌گیری و تفتیش‌عقاید به امری روزانه تبدیل شده بود، بسیاری از متولیان دین به‌ نام دین مشغول عیش و نوش و سرمست قدرت بودند، مخالفانی که برخاستند و جلوی کلیسا ایستادند اتفاقا دیندارانی با ایمان بودند.
تعداد آپارتمان‌های رهن کامل در بازار اجاره به‌طور نسبی در مقایسه با نیمه اول تابستان افزایش پیدا کرده که دلیل آن خریدهای سرمایه‌ای است که در هفته‌های اخیر در بازار معاملات مسکن انجام شده است
یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه باید قبول کنیم که به نسبت رشد جمعیت در کشور مسکن نساختیم، تاکید کرد: اگر قیمت زمین حذف شود کارگران می توانند صاحب خانه شوند.
وکیل حمید صفت با اشاره به برگزاری دادگاه موکل خود گفت: دادگاه با توجه به تردید موجود در نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، مجدداً درباره علت اصلی فوت پدرخوانده حمیدصفت استعلام انجام داد که کمیسیون باز هم درباره علت فوت آن مرحوم اظهار نظر مستقیم نکرد.
امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید
رئیس مرکز برنامه‌ریزی کمیته امداد با اشاره به جزئیات ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان، از برنامه ریزی برای ساخت 360 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان طی 4 سال آینده خبر داد.

مکانسیم انگل‌ها در جلوگیری از پیری گیاهان که به تازگی کشف شده است می‌تواند به یافتن راهی برای محافظت از محصولات زراعی در برابر بیماری کمک کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: زمان اوج مصرف تابستان امسال به پایان رسیده و شبکه سراسری برق و نیروگاه‌های کشور در حالت پایدار قرار دارند.
سازمان آگهی های پرسون