تازه‌ترین عناوین

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هفتمین مرحله وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا عصر امروز (دوشنبه) برای ۱۴۵۲ نفر از مشمولان این تسهیلات پرداخت می شود.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 29 شهریور 1400؛

سقوط بیت کوین تا 44500 هزار دلار

همانطور که دیروز گزارش شد، روزهای آخر هفته نوسانات قیمت تا حد زیادی کاهش یافت و با وجود کاهش حجم معاملات، بیت کوین در سطح 48000 دلار و بالاتر از آن باقی ماند. روز شنبه، این ارز حتی 49000 دلار را به چالش کشید اما این تلاش نتیجه ای نداشت.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۳۴۴ فوتی و ۱۷۳۹۷ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

امروز در کنار فال روزانه فالدونی پرسون، فال حافظ خود را نیز بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.
پرسون آموزش می دهد؛

درمان و علل قوز کمر یا کیفوز

کیفوز عبارتست از گرد بودن قسمت فوقانی ستون فقرات که باعث بروز کمر درد در فرد می‌گردد. در مواردی کیفوز شدید باشد انحنای بدن منجر به ایجاد فشار بر روی عصب موجود در ستون فقرات شده و ممکن است باعث فلج شدن فرد شود.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.
سرهنگ جلیلیان در حاشیه اجرای طرح رعد؛

کشف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در شهرستان ری

سرهنگ جلیلیان گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستان ری موفق به کشف ۱۱ میلیارد تومان اموال مکشوفه شدیم.
طی چند روز گذشته، بیت کوین (BTC) و اکثر آلتکوین‌های بزرگ بازار در حال تحکیم بوده‌اند، زیرا سرمایه گذاران همچنان منتظر محرکی برای شروع حرکت بعدی هستند. برخی معتقدند که افزایش تورم در ایالات متحده می‌تواند برای بیت کوین سیگنالی صعودی باشد.
جوایز «امی» ۲۰۲۱ اهدا شد و سریال های «تاج» و «تد لاسو» جوایز بهترین های بخش درام و کمدی مراسم «امی» ۲۰۲۱ را دریافت کردند.
یک ربع به پایان بازی پی اس جی برابر لیون بود که تابلوی تعویض بالا رفت و مشخص شد که لیونل مسی باید از زمین بیرون برود. ژست مسی هنگام خروج از زمین، گویای همه چیز بود.
وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سن واکسیناسیون در اکثر استان‌ها کاهش یافت و گروه‌های سنی زیادی می‌توانند به سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون مراجعه و زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب کنند.
سازمان آگهی های پرسون