کدام سهم بیشترین سود را امروز دریافت کرد؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، صنایع جوشکاب یزد و موتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر کدام سهم بیشترین سود را امروز دریافت کرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 29هزار و 741واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 420هزار و 484واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 216میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 395میلیارد تومان در بیش از 676هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، صنایع جوشکاب یزد و موتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآوری معدنی اپال کانی پارس، معدنی دماوند و بانک کارآفرین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 3 میلیارد و 14میلیون ورقه به‌ارزش 14هزار و 247میلیارد تومان در 533هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 321واحد افت کرد و در ارتفاع 21هزار و 146واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیمه اتکایی ایرانیان و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، ریل سیر کوثر و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

350684