تازه‌ترین عناوین

توسط شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان؛

اهداء 400 بسته مواد غذایی به زلزله زدگان اندیکا

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: ۴۰۰ بسته مواد غذایی با همت پایگاه بسیج این شرکت تهیه و به قرارگاه مرکزی مناطق زلزله زده این شهرستان تحویل داده شدند.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

تولید روغن زیتون افزایش نمی‌یابد

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان اظهار داشت: امسال به دلیل مشکلات اقلیمی و وزش باد گرم در خردادماه سال جاری تولید زیتون نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است و به طبع افزایش تولید روغن زیتون نیز نخواهیم داشت.
افزایش فناوری‌های نوین ارتباطاتی و حضور طولانی مردم در فضای مجازی زیست بوم جدیدی به نام زیست‌مجازی ایجاد کرده که اگر با سواد رسانه ای همراه نباشد آثار زیان باری دارد.
دادستان گرگان از دستگیری متهم اصلی پرونده دست درازی به یکی از منابع اصلی تأمین آب مردم گرگان خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد متهمان این پرونده که دو نفر هستند، از یکی از خطوط اصلی انتقال آب به گرگان به صورت غیرقانونی انشعاب گرفتند.
شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز توانسته بود با روندی صعودی به رقم یک میلیون و ۴۴۵ هزار واحد برسد در ساعات میانی و پایانی معاملات دوباره روندی نزولی به خود گرفت.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: با توجه به این موضوع که برخی از کشورهای خارجی، به خصوص کشورهای عربی تنها به افرادی که با واکسن‌های مشخصی واکسینه شده اند مجوز حضور و تردد در آن کشور را صادر می‌کنند، سودجویان در کمین نشسته از این فرصت استفاده کرده و از راه دلالی و جعل کارت واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۴۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که در سال های اخیر ۲۰ تا ۳۰ درصد سایز خانوارها کاهش یافته است، گفت: اقدام برای فرزندآوری به ۳,۵ تا ۵ سال رسیده است.

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده قرمز قرار دارد.

پس از دستور رئیس‌جمهور برای تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار، در گام نخست بازار لبنیات که در یک سال گذشته با نوسان زیادی همراه بود، تا حدودی از تب و تاب افتاد و قیمت سه محصول لبنی 10 درصد کاهش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فردا از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ عصر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

سرپرست روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی گفت: سفر دانشجویان به مشهد مقدس دو شب و ۳ روز است که در روزهای مذکور کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های دانشجو برگزار می‌شود، امسال با همکاری یکی از بانک‌های عامل قرض‌الحسنه یک وام خرید کالای ایرانی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد به زوج‌های شرکت کننده در این دوره از ازدواج‌های دانشجویی ارائه می‌شود.
قیمت سکه در بازار تهران امروز با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون