تازه‌ترین عناوین

ربات 6 درجه آزادی با هدف کاربردی سازی پژوهشهای دانشگاهی، توسط دانشجویان کارشناسی ارشد درس رباتیک دانشگاه صنعتی با راهنمایی دکتر محمد گهری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه طراحی و ساخته شد.
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به ۸۰ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۸۱۵ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۷۵۷ هزار و ۷۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

یادداشت// «مجتبی درودی»پژوهشگرتاریخ،فرهنگ و زبان های باستانی ایران، در یادداشتی که در اختیار رسانه پرسون قرار داد با تحسین فیلم مستندی با موضوع حفظ حیات وحش ایران و با تأکید ویژه بر روی یک گونه پرنده به نام «هوبره» به نقش این پرنده در ادبیات فارسی پرداخته است.
پیش‌بینی جورج کلونی این است که اوضاع سینما و هالیوود به شکل قبل باز خواهد گشت و شرایط فعلی و نمایش فیلم‌ها از طریق پلتفورم‌ها، نمی‌تواند آسیبی به این هنر-صنعت وارد سازد.
سرپرست پلیس راه استان خبر داد:

مسدود شدن ۶ مسیر جاده‌ای در خراسان رضوی

سرپرست پلیس راه خراسان‌رضوی عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل کولاک و یخ‌زدگی سطح جاده مسیر قوچان- درگز، درگز- کلات، کلات- مشهد، کوهسرخ- کاشمر- نیشابور و بردسکن- سبزوار مسدود است.

رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین:

۱۰ کوهنورد در ارتفاعات شاه جهان گم شدند

رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین شامگاه جمعه در این ارتباط اظهار داشت: عصر روز جمعه 5 دی ماه 99 طی تماس اضطراری با سامانه 112 امداد و نجات از سوی این افراد که برای فتح قله شاه جهان رفته بودن مبنی بر گم کردن مسیر بازگشت به لحاظ شدن برف و بوران اعلام شد.
در آستانه انتشار قسمت نخست «ملکه گدایان» منتشر شد؛

«علاج» با صدای روزبه بمانی

«علاج» به عنوان تازه ترین اثر موسیقایی روزبه بمانی در آستانه انتشار قسمت نخست «ملکه گدایان»، آهنگ تیتراژ انتهایی سریال در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

برای اولین بار از اراک به شیراز صورت گرفت؛

انتقال بیمار با فانتوم

صبح امروز بیمار ۲۸ساله ای با بیماری قلبی با هواپیمای فانتوم از اراک به مقصد شیراز اعزام شد
واکنش کاخ سفید به انفجار نشویل؛

رئیس‌جمهور آمریکا در جریان امور قرار گرفته است

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به وقوع یک انفجار مهیب در شهر نشویل ایالت تنسی عنوان کرد: که ترامپ در جریان حادثه قرار گرفته و آخرین اطلاعات مربوط به این حادثه به وی ارائه خواهد شد.
زلزله بم یادآور خاطراتی دردناک برای مردم کرمان است، در این میان افرادی که برای کمک و اطلاع رسانی از شهرهای دیگر به بم آمده اند نیز خاطراتی تلخ را تا سالها در ذهن و سینه خود خواهند داشت.