تازه‌ترین عناوین

مدیرکل راهداری البرز:

محور چالوس یک‌طرفه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
فاطمه معتمدآریا به مرور خاطراتش در کودکی و آشنایی با سینما به موزه سینما پرداخت وگفت: با سینما از «شهر موش‌ها» آشنا شدم که صداپیشه نارنجی و خواهر عینکی بودم اما اولین بازی‌ام در فیلم «جدال» ساخته مهدی فخیم‌زاده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد؛

بازار تهران طعمه حریق شد/ حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد آتش سوزی در بازار تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی هیچ کسی صدمه ای ندید.
رئیس اداره ایمنی بنادر استان بوشهر خبر داد؛

شناور باری شارجه - آبادان غرق شد/ ۷ نفر از سرنشینان نجات یافتند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور باری در مسیر شارجه - آبادان غرق شد و هفت نفر از سرنشینان این شناور نجات یافتند.
یکی از مهم ترین سوالات مردم در حال حاضر که واکسیناسیون کووید ۱۹ انجام می شود، این است که بعد از تزریق واکسن علائم و عوارضی خواهیم داشت و اگر نداشتیم، ایمن شده ایم.
پیشگیری از بیماری‌های قلبی را می‌توان یکی از مهمترین مسائلی دانست که افراد باید برای زندگی سالم مد نظر داشته باشند و به نظر می‌رسد رژیم غذایی سالم یک روش مناسب است.
محققان فیسبوک دریافته‌اند که اینستاگرام، دختران نوجوانی را که دارای اختلالات بی‌ اشتهایی و سایر اختلالات خوردن هستند با عکس‌ها و فیلم‌هایی از دیگر دختران لاغر به رگبار می‌گیرد، عملی که کارشناسان می‌گویند، این اختلالات را بدتر می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون