تازه‌ترین عناوین

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹هزار و ۸۵۷ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۵۳ نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت‌ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده است.

میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به پایان سال گذشته معادل ۱۴.۳ و ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.
تمامی زنان 18 تا 50 سال سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند. برخورداری از این حمایت‌ها نیازمند تأهل و سابقه بیمه‌پردازی نیست.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.
رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، با صدور حکمی معاون ارزشیابی و امور استان‌های این مرکز را منصوب کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌هایی که تعداد بیشتری از دانشجویان‌ آنها بومی است، می‌توانند از هفته دیگر آموزش حضوری خود را شروع کنند، گفت: دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله این دانشگاه‌ها هستند.
ساشا کشوادی کارگردان جوان تئاتر که بنا بود از ۱۱ آبان ماه نمایش «اتاق» را در یکی از تماشاخانه‌های پایتخت به صحنه ببرد بر اثر ایست قلبی درگذشت.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۷ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۷ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۴ هزار و ۹۸۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۴ میلیون و ۱۳۶ هزار و یک نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
سازمان آگهی های پرسون