درگذشت کارگردان جوان دو روز قبل از اجرا

ساشا کشوادی کارگردان جوان تئاتر که بنا بود از ۱۱ آبان ماه نمایش «اتاق» را در یکی از تماشاخانه‌های پایتخت به صحنه ببرد بر اثر ایست قلبی درگذشت.
تصویر درگذشت کارگردان جوان دو روز قبل از اجرا

به گزارش سایت خبری پرسون، هیوا کشوادی خواهر زنده‌نام ساشا کشوادی با تأیید خبر درگذشت برادرش گفت: این اتفاق چنان هولناک و اندوه‌بار بود که هنوز هیچ‌کس، نه اعضای خانواده و نه اعضای گروه نمایش اتاق که بنا بود دو روز دیگر این اثر نمایشی در تماشاخانه سپند به صحنه برود آنرا باور نکرده است.

وی افزود: برادرم تا بامداد امروز (یکشنبه نهم آبان ماه) سر تمرین نمایش اتاق برای اجرای عمومی بود و با تمام فشار و استرس تولید اثر نمایشی با شور، اشتیاق، نشاط و هیجان زیادی کارها را انجام می‌داد و منتظر روز اجرا بود که اموز صبح متوجه شدیم او درگذشته است.

خواهر زنده‌نام کشوادی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه برادرم جدا از ما زندگی می‌کرد طبق نظر اولیه پزشکان گویا در خواب دچار ایست قلبی شده و دار فانی را وداع گفته ‌است.

زنده‌نام ساشا کشوادی متولد ۱۳۶۴ بود و با وجود جوان بودن پیش از این چندین تجربه کارگردانی تئاتر از جمله نمایش واگیر ندارد را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده بود.

زنده‌نام کشوادی بنا بود از ۱۱ آبان ماه نمایش اتاق را که بر اساس داستانی واقعی و ملهم از اتفاقات ملتهب و عجیب دوران کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران به وقوع پیوسته بود را در مقام نویسنده و کارگردان در تماشاخانه سپند به صحنه ببرد.

منبع: ایرنا

368584