توقف استقلال مقابل فجرسپاسی/ گل دقیقه95 بلای جان آبی ها شد!

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه به تساوی دست یافت.
تصویر توقف استقلال مقابل فجرسپاسی/ گل دقیقه95 بلای جان آبی ها شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز جمعه به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک ‏‬به پایان رسید. در این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، «کوین یامگا» (۶۰ - پنالتی) برای استقلال و سیروان قربانی (۵+۹۰) برای فجر گلزنی کردند.

به این ترتیب استقلال در حالی که در آستانه کسب چهارمین برد متوالی بود، این برد را از دست داد و ۱۰ امتیازی شد.

ترکیب استقلال و فجر؛ رونمایی از «ژستد»

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال امروز تیمش را با حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد (ارسلان مطهری)، رودی ژستد (امیرحسین حسین زاده) برابر فجر به میدان فرستاد. ژستد مهاجم اهل کشور بنین نخستین بازی خود در استقلال را تجربه کرد.

اصغر کلانتری سرمربی فجر هم برابر استقلال با ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی (حسین مهربان)، احمد زنده روح، میلاد احمدی (علی نقی زاده)، رضا آقابابایی (اتابک زارعی) و محمد کاظمی (سجاد عبدویی) بازی کرد.

نیمه نخست؛ کم موقعیت و بی کیفیت

در نیمه نخست، دو تیم بازی نه چندان دلچسبی به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت آن‌چنانی برای گلزنی به دست بیاورند. بهترین موقعیت استقلال در این نیمه در دقیقه ۱۲ رقم خورد. کوین یامگا با یک حرکت در عمق خودش را به محوطه شش قدم تیم فجر رساند اما ضربه نهایی او با اختلاف ناچیز از پشت دروازه حریف به اوت رفت.

کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه هم بسیار نامناسب بوده و شاید این مسئله هم در کیفیت پایین بازی بی تاثیر نبوده باشد.

نیمه دوم؛ پنالتی استقلال و گل دقیقه پایانی فجر

در نیمه دوم تیم فجر با شوت از راه دور حمید نعمتی دروازه استقلال را تهدید کرد اما در ادامه این آبی پوشان بودند که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. بازیکنان فجر در دقیقه ۵۷ با سرنگون کردن محمد دانشگر در محوطه جریمه، مرتضی منصوریان داور مسابقه را مجاب به اعلام پنالتی کردند. کوین یامگا مهاجم فرانسوی استقلال این بار به جای وریا غفوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را در دقیقه ۶۰ به گل تبدیل کرد.

در ادامه فجری ها برای جبران نتیجه تلاش کردند که حملات آنها تا وقت های اضافه ثمری نداشت. در نهایت این سیروان قربانی بود که در پنجمین وقت های تلف شده، کرنر ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا پیروزی از دست اسقلال برود.

خطاری های بازی

مرتضی منصوریان داور مسابقه به عرفان معصومی، حمید نعمتی، سیروان قربانی و مهدی جعفری (مربی) از فجر سپاسی و محمد دانشگر، کوین یامگا و مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

منبع:مهر

369297