تازه‌ترین عناوین

استاندار تهران گفت: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از اینرو باید از اول آذرماه ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز گردد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی مرز زمینی مسافری ایران و ترکیه از هفته آینده خبر داد.

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‌های مرتبط با مالیات ندارد و محلی که آتش‌سوزی در ان اتفاق افتاده مرکز فناوری اطلاعات بوده و IT بوده و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شد و بخشی از آن دچار حریق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تهرانی‌ها می توانند علاوه بر ۳ شهر جدید هشتگرد، ایوانکی و پرند، شهرهای رباط کریم و پاکدشت را هم در سامانه نهضت ملی مسکن انتخاب کنند.

اگر اسم واحدی در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش موجود نیست به معنای مصونیت این واحدها نیست. در رسیدگی به شکایات هیچ بخش و فردی مصونیت ندارد.
در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز معامله می‌شود.

فیلم ابرقهرمانی «جاودانه‌ها» با ۷۱ میلیون فروش در اکران افتتاحیه، جایگاه نخست فهرست هفتگی از پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آمریکای شمالی را فتح کرد.
سرپرست سازمان پیشگیری و مدیرت بحران شهر تهران توضیحاتی درباره واکسیناسیون، کرونا و راهکارهای شهرداری جهت مقابله با ویروس کووید 19، تزریق دز سوم واکسن کرونا، آمار مبتلایان و متوفیان کرونا و ... ارائه داد.

سازمان آگهی های پرسون